Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre. 

Hvordan er kvaliteten af massage i Faxe hos Bunloet ? 

Er der ekstra ? 

Lad høre 

Jeg kan ikke finde nogen hjemmeside at linke til... 

Bøje

Skrevet

Massagen er god, men lidt for hård til min smag, hun skal gentagne gange mindes om, at tage mindre fat. Jeg synes ikke, hun er så nem at kommunikere med, så hvis man som jeg har udfordringer i nakken, er det ikke super optimalt, men jeg kan godt lide de tryk hun begynder massagen med. Dem får man ikke hos Chanyada i Karise, til gengæld er hun nemmere at kommunikere med og stedet er mere lækkert og rent. Jeg har ikke fået tilbud om ekstra hos nogen af dem ;) 

Skrevet
  • Author

Tak for delingen Liv... Jeg tror jeg tager Chanyada som jeg plejer så. 

Bøje

Skrevet
Bøje skrev, for 11 minutter siden:

Tak for delingen Liv... Jeg tror jeg tager Chanyada som jeg plejer så. 

Bøje

Det ville jeg også gøre :) 

• 1 year later...
Skrevet

var på de kanter for noget tid siden, var nysgerrig på stedet og det var lidt svært at få kontakt med det lykkedes, døren var låst dog og jeg måtte vente noget inden mutter kom og lukkede op. 

Lokale er lidt intermistisk og der er to rum, og der var en kunde i det andet og jeg tror der skete lidt mere end massage, da jeg ikke skulle se den anden :-)

Fik en massage af en kvinde på de 30+ år og hun var ikke frækt dressed og hun kunne i den grad massere det var rigtig godt og spurgte indtil et håndjob, det var ok og det var også fint. God massage og fin afslutning men ikke let påklædte kvinder :-) og da jeg kom ud lå mutter og fir en morfar på sofaen

Skrevet

Var der for en del år siden , intet optræk til mere end kun god GRØN massage , intet ekstra blev tilbudt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.