Xyr0 2 Skrevet 22. Februar Jeg besøgte Kaya idag, og.. uhhaa.. det kan kun anbefaldes! Flot og stram pige, fine rene og rolige omgivelser! Fik bestilt 90 min med "mutual touch"... og det var skønt.. masser af varm olie, pirrende massage og så fik hun mig til at eksplodere i en af de vildeste orgasme.... Lidt i det høj ende i pris, men hvis man er til noget virkelig dejlig erotisk massage med handjob afslutning.. så er det alle penge værd! 10/10 massage 100/100 Hand job https://annoncelight.dk/showad/314335 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 147 Skrevet 22. Februar Xyr0 skrev, 1 time siden: Jeg besøgte Kaya idag, og.. uhhaa.. det kan kun anbefaldes! Flot og stram pige, fine rene og rolige omgivelser! Fik bestilt 90 min med "mutual touch"... og det var skønt.. masser af varm olie, pirrende massage og så fik hun mig til at eksplodere i en af de vildeste orgasme.... Lidt i det høj ende i pris, men hvis man er til noget virkelig dejlig erotisk massage med handjob afslutning.. så er det alle penge værd! 10/10 massage 100/100 Hand job https://annoncelight.dk/showad/314335 Jeg kan kun bakke op.. var der også idag til 120 min mutual touch.. Ja i den høje ende af priser Men oplevelsen opvejer det fuldt Men wau hun er flot og sød.. en dejlig stram krop.. ikke det bedste engelsk, men det går.. Og nok den mest pirrende massage Jeg har prøvet, 69 view, en udløsning der siger spar 2.. Massage 10 Pigen 10 Lingham 10. Sted 10 Gentagelse 10 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 322 Skrevet 23. Februar To anmeldelser. Den ene 90 minutter og den anden 120 minutter. Pris 2100 og 2600 med mutual touch jf. annoncen UDEN sex. Jow jow… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMB 110 Skrevet 23. Februar Har besøgt Kaya flere gange til 45 min. og jeg kan altså også kun anbefale hende. Rigtig flot pige, der holder hvad hun lover, og jeg har også fået den tid jeg har betalt for. Det er i hvertfald noget, jeg ikke er vant til mere, når jeg besøger udenlandske piger Så kæmpe plus til Kaya herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg