Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Kaya idag, og.. uhhaa.. det kan kun anbefaldes! 

Flot og stram pige, fine rene og rolige omgivelser!

Fik bestilt 90 min med "mutual touch"... og det var skønt.. masser af varm olie, pirrende massage og så fik hun mig til at eksplodere i en af de vildeste orgasme.... Lidt i det høj ende i pris, men hvis man er til noget virkelig dejlig erotisk massage med handjob afslutning.. så er det alle penge værd! 

10/10 massage 
100/100 Hand job

https://annoncelight.dk/showad/314335

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xyr0 skrev, 1 time siden:

Jeg besøgte Kaya idag, og.. uhhaa.. det kan kun anbefaldes! 

Flot og stram pige, fine rene og rolige omgivelser!

Fik bestilt 90 min med "mutual touch"... og det var skønt.. masser af varm olie, pirrende massage og så fik hun mig til at eksplodere i en af de vildeste orgasme.... Lidt i det høj ende i pris, men hvis man er til noget virkelig dejlig erotisk massage med handjob afslutning.. så er det alle penge værd! 

10/10 massage 
100/100 Hand job

https://annoncelight.dk/showad/314335

Jeg kan kun bakke op.. var der også idag til 120 min mutual touch..

Ja i den høje ende af priser

Men oplevelsen opvejer det fuldt

Men wau hun er flot og sød..  en dejlig stram krop.. ikke det bedste engelsk, men det går..

Og nok den mest pirrende massage Jeg har prøvet, 69 view, en udløsning der siger spar 2..

Massage 10

Pigen 10

Lingham 10.

Sted 10

Gentagelse 10

Del dette indlæg


Link til indlæg

To anmeldelser. Den ene 90 minutter og den anden 120 minutter. Pris 2100 og 2600 med mutual touch jf. annoncen UDEN sex. Jow jow…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Kaya flere gange til 45 min. og jeg kan altså også kun anbefale hende. 
 

Rigtig flot pige, der holder hvad hun lover, og jeg har også fået den tid jeg har betalt for. Det er i hvertfald noget,  jeg ikke er vant til mere, når jeg besøger udenlandske piger

Så kæmpe plus til Kaya herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...