Hop til indhold
TheLion

Meget elegante og fine Monica på en lidt grå februardag

Recommended Posts

Så var jeg i dag forbi hos Monica top model på en lidt regnvåd februardag. Hun er vist ny her i landet og virkede også til at være lidt ny i faget. Hun holder til på et af de sædvanlige hoteller på Amager. Jeg ved ikke, om hun er her med nogle veninder – jeg ville ikke umiddelbart tro det.

 

Monica top model: https://nympho.dk/n16365/5701/monica-top-model/

 

 

Jeg blev hentet i receptionen af en super smuk pige i ret almindeligt tøj. Helt sikkert ung, de 19 år passer nok meget godt. På værelset var det først lige under bruseren og imens havde hun taget en fin grøn kimono på. Jeg havde bestilt 45 min. til 1.500 kr. Hun har faktisk måske ikke så meget det “model-look”, som hun har på billederne og netop også bruger i sit navn. Men hun har måske mere egentlig et lidt ung-pige look. Hun er fra et af østlandene. Langt gyldent-mørkt hår, blå øjne. Jeg tror dog ikke helt, hun er 170 cm som der står i annoncen dog. Meget fine bryster. Hendes hud var sådan lidt bleg/hvid men blød og fin. Der var kys – men det var altså ikke med tunge, som der stod i annoncen, og jeg ved @Where2 i en anden tråd har spurgt ind til. Sådan udmærket GFE. Hun havde sådan lidt skønhedsknopper. Jeg savnede måske lidt en BH og et par trusser.

 

Så var det op i den “famøse” hems. Man kunne fornemme hun var en pige, der godt kunne lide at tage styringen. Netop utrolig dejlige naturlige bryster – en meget fin størrelse. Først ned på hende, så blow fra hende. Et meget fint blow uden. Hun gik forholdvis dybt og det var også med tempo. Helt sikkert mere end godkendt. Så var det missionær og bagefter doggy, hvor jeg kom i hende. Også en fin lille numse.


Bagefter lidt pudesnak. Det engelske var ikke helt perfekt, som @AgentLeman har skrevet. Men man fik fornemmelsen af en pige, der dels netop var lidt ny i faget, men som samtidig var utrolig kvik. På trods af at hun netop var i den lidt yngre ende og lidt ny i faget – så fornemmede man en pige der havde styr på sit shit. Måske en smule ligesom af det mere østeuropæisk kølige i hendes måde at være på – det må ikke tænkes negativt.

 

Kunne jeg finde på at besøge hende en anden gang? Der var måske lige lidt for meget styring til mig. Det er lidt noget nogle GP’er gør – at de gerne ligesom vil have “teten”. Men pigen var meget smuk. Så trænger man til en fin oplevelse på en lidt grå vinterdag – så er Monica helt sikkert et rigtig fint bud. Hun sagde hun var her i to uger, så der skulle være fin tid til at opleve hende til dem der har lyst.

 

 

God jagt derude :)

 


“ Every man’s life ends the same way. It is only the details of how he lived and how he died that distinguish one man from another.” 
 

Ernest Hemingway

 

 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Jeg ville lyve hvis ikke jeg sagde, at hendes virkelig flotte ung-pige bryster trækker lidt i mig.

Men, jeg tror jeg fik bekræftet, at hun nok ikke er noget for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, for 14 timer siden:

(…)

Jeg ville lyve hvis ikke jeg sagde, at hendes virkelig flotte ung-pige bryster trækker lidt i mig.

(…)

Jeg ville heller ikke lyve, hvis jeg ikke sagde, de var meget fine – nok dog mere bare netop naturlige bryster. Hun havde i det hele taget måske netop lidt mere et ungpige-look end model-look. Brysterne har for øvrigt netop også en meget fin størrelse.

 

Guffel skrev, for 14 timer siden:

(…)

Men, jeg tror jeg fik bekræftet, at hun nok ikke er noget for mig.

Hvad gør, at du tænker, at hun ikke skulle være det?

 

Jeg ved for øvrigt ikke, om hun planlægger at komme igen til landet – nu må vi se :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 2 minutter siden:

Hvad gør, at du tænker, at hun ikke er det?

Jeg kan bare ikke være sammen med en smuk pige uden at tungekysse. Hvis ikke jeg kan det, så ødelægger det hele oplevelsen for mig. Så er det bestemt heller ikke noget for mig, at skulle møde op på et hotel for at ses med pigen. Jeg har bare brug for, at det er mere diskret når jeg har angst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, for 1 time siden:

Jeg kan bare ikke være sammen med en smuk pige uden at tungekysse. Hvis ikke jeg kan det, så ødelægger det hele oplevelsen for mig. Så er det bestemt heller ikke noget for mig, at skulle møde op på et hotel for at ses med pigen. Jeg har bare brug for, at det er mere diskret når jeg har angst.

Tak for dit svar.
 

Først og fremmest så vil jeg sige, at når det kommer i forhold til det med hotellet, så er det desværre et meget relevant kritikpunkt – både i forhold til anonymitet og det med hemsen.

 

Og nej, æv. Hun tungekysser ikke, selvom det står i annoncen. Men det må pigen jo selv om.

 

Hvis du har angst, er det her forum eller denne anmeldelse måske ikke det bedste sted til at diskutere det. Der findes mange former for psykiske lidelser. F.eks. personlighedsforstyrrelser, netop angst, depression etc. Det sagt er jeg bange for, at mange klienter netop har brug for anonymiteten – det kan typisk handle om f.eks. hvis de har en kone eller andet. Det er måske også en lidt sjov kobling at lave mellem det at have angst eller måske en anden psykisk lidelse, og om det er et problem, hvis en pige ikke skulle tungekysse eller om hun er smuk eller ej.

 

Hun er en meget fin pige med ungpige-look. En anbefaling netop herfra selvom GFE’en måske netop ikke er helt perfekt og lokationen med et hotel heller ikke er perfekt. Og så måske også lidt for meget styring til mig – det er der nogle GP’er der tager lidt mere af end andre. Men altså en super smuk pige. Mere måske netop ungpige-look end model-look. Netop virkelig fine bryster.

 

Jeg håber, at du får en god oplevelse, hvis du vælger at besøge hende.
 

Jeg fik som nævnt for øvrigt ikke kommet ind på, om hun planlægger at komme igen til landet – nu må vi se :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

* En sidste detalje @Guffel. Jeg vil ikke begynde at udtale mig om hvorvidt du har angst eller ej. Den slags tør jeg slet ikke begynde at gætte på.

 

Og lad os så komme tilbage til Monica top model :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, Lige nu:

* En sidste detalje @Guffel. Jeg vil ikke begynde at udtale mig om hvorvidt du har angst eller ej. Den slags tør jeg slet ikke begynde at gætte på.

 

Og lad os så komme tilbage til Monica top model :)

Du behøver skam ikke at gætte. Tænker ikke min psykiater har løget til mig og givet mig en falsk diagnose :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, den 23.2.2024 at 19:11:

Du behøver skam ikke at gætte. Tænker ikke min psykiater har løget til mig og givet mig en falsk diagnose :lol:

Det er måske min måde at sige, at det ikke er noget, som jeg lige vil blande mig i. Jeg kender dig ikke, og jeg ved ikke noget, om hvorvidt du har været til psykolog eller psykiater, og jeg vil ikke begynde at gætte på om du har nogen diagnoser – det er måske også min måde at sige at du ikke virker som en med angst. Jeg tænker du for øvrigt mener “løjet”? Jeg vil uanset hvad netop ikke begynde at gætte.

 

Men for at vende tilbage til emnet. Man kunne lave en større diskussion om hoteller og deres egnethed til incall, men det ville nok være en større debat, der måske er bedre egnet til andre steder/tråde. Jeg tænker i stedet, vi måske skal fokusere på Monica top model, der faktisk er en utrolig smuk pige, der endda også har rigtig fine naturlige bryster – og som altså også har en ganske fin størrelse.


Et elegant look, udmærket GFE, dog ikke med tungekys, men fair nok. Og måske lidt for meget styring til mig. Men altså: Hold da op en dejlig pige.

 

Altid hyggeligt med lidt “nye” medlemmer for øvrigt :)


 

* Og forfatter Ernest Hemingway burde jeg nok have skrevet til mit citat i anmeldelsen. 

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Monica i går aftes. Flot petit pige, helt sikkert ung. Jeg kunne dog ikke få hende til at forstå at vi sammen tog tøjet af og sammen gik i bad haha. Der var intet at stille op, så jeg tog mit gode tøj (på igen) og gik med uforrettet sag

Redigeret af dhnmdst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...