Hop til indhold

Candypige Gør det ikke spild af tid

Featured Replies

Skrevet

Havde i aften den uheldige fornøjelse af at få besøg af Candypigen Hvilket var totalt spild af tid hun skriver i annoncen at det er inklusiv alt inden man ser sig om at besøge blevet meget dyrere. Faktisk en utrolig pæn pige men på ingen måde nem og snakke med og virkelig dårlig i sengen alt i alt skulle hun være her i 1 time og hun sagde at tiden var udløbet efter 28 minutter hold jer fra hende

Skrevet

Altså...... (træt)  Der kommer intet frem hvis man søger på Candypigen.. Søger man på candy, kommer der en masse frem... Kunne det tænkes du vil sætte et link ind til pigen?

Skrevet

En skam hun, tilsyneladende er så dårligt selskab. Har hende selv på snap og havde overvejet at booke en aftale, for hun ser sgu sprød ud på billeder og med et pænt ansigt med glimt i øjnene.

Men det jo fuldstændig ligegyldigt, hvis hun svindler og bedrager, jeg droppede at booke, da jeg ikke kunne få på skrift hvad der præcist var ink. ( Jeg er nok ikke den eneste der har prøvet at blive lovet guld og grønne skove for så at stå med en lang næse) 

Skrevet
Claesen skrev, den 23.2.2024 at 06:05:

En skam hun, tilsyneladende er så dårligt selskab. Har hende selv på snap og havde overvejet at booke en aftale, for hun ser sgu sprød ud på billeder og med et pænt ansigt med glimt i øjnene.

Men det jo fuldstændig ligegyldigt, hvis hun svindler og bedrager, jeg droppede at booke, da jeg ikke kunne få på skrift hvad der præcist var ink. ( Jeg er nok ikke den eneste der har prøvet at blive lovet guld og grønne skove for så at stå med en lang næse) 

Uddybe med et link til hende?

Skrevet
udinaturen skrev, for 11 timer siden:

Uddybe med et link til hende?

Hendes annonce er pt fjernet og hun reklamere også primært på snap. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.