Manfredo 157 Skrevet 22. Februar Hvor i Jylland finder jeg den bedste pige, der tager den analt. Jeg foretrækker slanke unge piger, der er "friske", dvs. uden alt for mange forbehold. Hvem er der i området ca. Aarhus-Aalborg - måske længere sydpå/vestpå, hvis hun er rigtig fræk? Pft //Manfredo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GizmoFyn 10 Skrevet 22. Februar Et bud kunne være Kesa. Hun er en af de bedre kendte, og hvad jeg ved af, så tager hun imod uden at kny. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 22. Februar GizmoFyn skrev, for 59 minutter siden: Et bud kunne være Kesa. Hun er en af de bedre kendte, og hvad jeg ved af, så tager hun imod uden at kny. Argh. Kesa er vel ikke slank og ung. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 22. Februar Kesas billeder viser hende ikke som hun er, hun er bestemt ikke tyk, mener hun er 38 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KJ735 113 Skrevet 22. Februar Når man er 57 år selv er Kesa absolut ung. Og hun er på ingen måde hverken buttet eller fed. Og bonus er de fabelagtige bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black candy Randers 88 Skrevet 4. April 8000 skrev, den 22.2.2024 at 19:50: Argh. Kesa er vel ikke slank og ung. 8000 Som min far hvor ung er jeg? Jeg er 38 år og jeg vil ikke være ung sorry glad for min ælder boy. Og yes jeg er Slank og Smuk, har rigtigt Pas på min krop. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black candy Randers 88 Skrevet 4. April Black candy Randers skrev, for 5 timer siden: Som min far hvor ung er jeg? Jeg er 38 år og jeg vil ikke være ung sorry glad for min ælder boy. Og yes jeg er Slank og Smuk, har rigtigt Pas på min krop. Du kun være en af dem jeg ønsker ikke besøg af dig mere Sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black candy Randers 88 Skrevet 4. April Black candy Randers skrev, Lige nu: Du kun være en af dem jeg ikke ønsker få besøg mere hihihi, be Nice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg