Hop til indhold
Nordfyn

Odense. Østerbro 38 hvordan?

Recommended Posts

Odense. Østerbro, hvem har været der. Hvem er Nanda 38G på Østerbro? Der hænger et skilt men ingen telefon nummer.?

Jeg har været hos Maya for meget længe siden, jeg var horny as shit og ville tjekke stedet ud. Jeg havde bestilt tid til en massage, jeg fik kun en sports massage uden andet af en moden kvinde. Jeg blev ikke tilbudt andet. Hvordan gør man lige der og hvem findes der og hvor er annonceret.

Screenshot_2023-01-03-18-36-53-244_com.google.android.apps.maps.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glemte at skrive stedet hedder lotus idag.

Maya har vel bare skiftet navn.?

Hvad kan man få der?

Hvor finder man mere info.

Jeg skal ikke kun have en Sports massage 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du kan nok få fp -men det er ikke til at vide af hvem -jeg har lige været i 38F for første gang for kort tid siden, og de andre har jeg prøvet mange gange -fælles for dem er at du ikke kan være sikker på hende du booker -er hende du ender op med... Det er flere annoncer på al.  navnene/nick skal du ikke gå så højt op i... de skifter tit. 

Fik en udmærket oplevelse sidst jeg var der (i 38F) men måtte kæmpe for, at få hende jeg havde booket (fra annoncen) -mutter er ikke mit "kop te"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikk hvordan Møffe bære sig ad siden det altid går galt. Men jeg har været de steder en del gange og aldrig.... som i ALDRIG, haft dét problem. Har altid fået den pige jeg bestilte tid hos.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved ikk hvordan Møffe bære sig ad siden det altid går galt. Men jeg har været de steder en del gange og aldrig.... som i ALDRIG, haft dét problem. Har altid fået den pige jeg bestilte tid hos.

-jeg har ellers lavet flere anmeldelser af "38", hvor jeg har beskrevet hvordan... Men har en idee om, at det er, når de bliver udfordret på massagedelen -og hvis de ikke er sikker på køb af ekstra. Som de altid skriver, kan man få massage uden ekstra -hvilket jeg også har fået flere gange uden køb af ekstra -ligesom jeg har fået massage, hvor det har endt med ekstra efterfølgende...  Årsagen (kunne være) til du ikke har haft problemer "ALDRIG aldrig" er nok den, at du køber "½ time fp", og måske ignorer pigen ikke er oplagt/levere -efter hvad jeg har kunne læse i nogen af dine anmeldelser. Jeg affindere mig ikke med deres forsøg på, at manipolere og ændre min booking uden videre -af årsager som de tit holder for sig selv...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 18 timer siden:

-jeg har ellers lavet flere anmeldelser af "38", hvor jeg har beskrevet hvordan... Men har en idee om, at det er, når de bliver udfordret på massagedelen -og hvis de ikke er sikker på køb af ekstra. Som de altid skriver, kan man få massage uden ekstra -hvilket jeg også har fået flere gange uden køb af ekstra -ligesom jeg har fået massage, hvor det har endt med ekstra efterfølgende...  Årsagen (kunne være) til du ikke har haft problemer "ALDRIG aldrig" er nok den, at du køber "½ time fp", og måske ignorer pigen ikke er oplagt/levere -efter hvad jeg har kunne læse i nogen af dine anmeldelser. Jeg affindere mig ikke med deres forsøg på, at manipolere og ændre min booking uden videre -af årsager som de tit holder for sig selv...

Nej det kan jeg egentlig godt forstå. Og ja, jeg aftaler som regel altid fra starten hvad der skal ske og med hvem, så det har du nok en pointe i, hvis man kun bestiller massage og måske tilkøb senere.

At jeg ignorerer om pigen er i hopla eller ej, er nok en overdrivelse vil jeg mene. Men det er selvfølgelig den "risoko" man løber ved at aftale fra start. Kommer vel også an på hvor højt man sætter barren for et vellykket besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...