Hop til indhold

Recommended Posts

Det er første gang jeg laver en anmeldelse :-D men lad os komme til sagen, ringede idag til The mansion, hvor jeg bestilte en time hos Michelle: http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=98, da jeg kom til adressen og ringede på, åbnede Michelle døren og hun så flottere ud end på billederne, meget smillende og glad pige:-) vi gik ned til rummet hvor vi snakkede lidt og tog mit tøj af og hun puttede gummidrengen på den lille og gik igang med at sutte den løs, virkelig vidunderligt :-) så tog jeg hende i missionær og derefter en ridetur, hvor jeg afsluttede kanonen :-D vi tog et bad sammen og gik tilbage til sengen hvor vi hyggesnakkede og kysset lidt:-) virkelig meget kys fik jeg :-) så blev det til anden omgang, hvor jeg havde lidt problemer med den lille i anden, den hvor ikke så venlig anden omgang :-P men hun prøvede og til sidst blev det til lidt hyggesnak og kys :-D efter min tid blev færdig, tog vi et bad sammen og vi kysset hinanden farvel :-D

 

 

En rigtig god oplevelse :-) hun har tog uger tilbage, hvor hun tag til Ungarn og det er ikke sidste gang jeg skal hos hende:-) kunne blive hos hende i virkelig lang tid, hvis jeg havde flere penge på mig :-D

 

http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=98

 

hun bare er en fantastisk pige, som jeg kun kan give mine anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen af et besøge stedet flere gange, og er enig i, at billederne tit er dårligere end virkeligheden, grundet et dårligt redigeringsforsøg på computeren.

Det er dog længe siden jeg har været der, da SF (ikke de sjove fra borgen) koster kr. 500 ekstra, hvilket jeg synes er i overkanten. Jeg er dog sikker på, at prisen skyldes at de helst ikke udfører det, da den ene gang jeg har fået det hos dem, bestemt ikke var godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Sjovt du siger ikke noget mht. hendes A-skål?

 

Hvis det er en A-Skål, så er det da godt hun ikke fik lavet en D - hahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...