Hop til indhold

Er der gang i Spontinsvej?

Featured Replies

Skrevet

Brødre!

Jeg undrer mig hvis Daisyclub stadigveg er kørende eller er lukked.

I husker sikkert adressen og den automekaniker der var i stueetagen. Når man ventede på at dørren ska åbnes så var der en del kommentarer fra ”the grease monkeys”. Mest på arabisk og det er godt nokk ikke min bedste sprog.

Daisyclub var mest kinesiske piger der ikke talte et ord engelsk så det hele foregik med tegnesprog. Hvordan ser tungekyss ud når man skal forklare men hænderne

Skrevet

Jeg var sidst på adressen omkring for et år siden. Hvis en pige skriver KBH SV som lokation kan det sagtens være der. Dejligt nemt at parkere ved byggemarkedet ved siden af.

Skrevet

Det er efterhånden længe siden at det var Kinesiske / Asiatiske piger på adressen, sidste år var det mest Europæiske eller LatinAmerikanske kvinder ifølge annoncerne. 

Det er dog længe siden at jeg har set annoncer med Spontinisvej nævnt så hvis der er kvinder der arbejder der så er det nogen af dem der skriver 2450 SV i annoncen men hvem af dem er rent gætværk. 

Skrevet

Jeg besøge en pige på adressen for 2-3 måneder siden. Stedet var fuldt oppe at køre med flere piger, kunne jeg høre. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.