Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ifølge hendes Instagram, så er der en del som har været der.

Jeg har muligvis en åben invitation (jeg forklarer nærmere når/hvis den bliver til noget). Hun har været nem at kommunikere med, så må se hvordan det går. :)

Redigeret af Maxxon

Skrevet

Jeg var hos hende i går :-) nem kommunikation og booking, meget sød pige, ligner sine billeder. Lever op til sin positive anmeldelser på Instagram. 

Skrevet
Maxxon skrev, for 13 timer siden:

Ifølge hendes Instagram, så er der en del som har været der.

Jeg har muligvis en åben invitation (jeg forklarer nærmere når/hvis den bliver til noget). Hun har været nem at kommunikere med, så må se hvordan det går. :)

Hvordan gik det så?

umiddelbart virker det som svindel .  Bare se opslaget efter dit af en der har oprettet sig herinde og i samme minut svaret at han har besøgt hende..   

Skrevet

Har ikke besøgt hende endnu. Men har lavet aftale. 

Redigeret af Maxxon

Skrevet
Maxxon skrev, for 14 minutter siden:

Har ikke besøgt hende endnu. Men har lavet aftale. 

Meld endelig tilbage efter du har haft din aftale

Skrevet

Det lyder ret meget som samme annoncør, som disse kvinder i Nordsjælland 

Dukkede op ud af det blå, helt samme setup og tilsyneladende utrolig gang i butikken fra start.

Det lyder jo frækt, men lugter af scam

Skrevet

Hej det er ren svindel, nem at lave en aftale med, men så stopper det så der, når man møder op på aftalt tid og sted, og melder sin ankomst som aftalt, så er der ingen svar og det se ud til man bliver blokeret på hendes profil 

mvh Futteman 

Skrevet
Peter_dug67 skrev, for 7 timer siden:

Jeg var hos hende i går :-) nem kommunikation og booking, meget sød pige, ligner sine billeder. Lever op til sin positive anmeldelser på Instagram. 

Vi takker for den falske anmeldelse.  Og lukker bruger ned. 

Keeper

Redigeret af Keeper

Skrevet

Melder os på banen med at det er svindel.. 

har haft 2 aftaler og er blevet ignoreret eller blokket begge gange ved ankomst. 

Skrevet

Var denne profil svindel? Eller er der nogen der rent faktisk har besøgt hende og kan be eller afkræfte?

hun havde en Instagram profil, men det ser ud til at den er blevet lukket ned. Enten fordi indholdet var lidt for spicy eller også fordi der var tale om fake profil.

Skrevet
Molle37 skrev, for 57 minutter siden:

Var denne profil svindel? Eller er der nogen der rent faktisk har besøgt hende og kan be eller afkræfte?

Hvordan kan du overhovedet være i tvivl efter at have læst tråden? Flere brugere indberetter, at det er rent svindel? Hvad skal der mere til for at bekræfte i dine øjne? 

Skrevet

Der var intet ægte ved den profil.

Jeg melder også ind i folden af dem som har haft aftaler som så er blevet aflyst / rykket og så til sidst blokeret. (Blokering skete kort efter aftale om at mødes). Jeg var udemærket klar over hvor det bar hen, men havde alligevel tid at spilde. 

Heldigvis er der ingen penge som er spildt. Jeg antager at den person som stod bag gør/gjorde det for egen morskabs skyld. Det skal siges at nogle videoer og billeder som blev sendt på vedkommendes instagram var fra den oprindelige lokation i Frederikssund - Jeg kunne ikke dy mig fra at tjekke. Så meget tid havde jeg alligevel at spilde.

Jeg er alligevel imponeret over alt det arbejde som der blev lagt i at lave diverse historier og videoer/billeder. Det gav også mig en vis underholdning, og var med til at jeg fulgte til dørs indtil blokeringen.

Redigeret af Maxxon

Skrevet

Men det som selvfølgelig er mindre fedt, er alle de potentielle kunder, som ikke har brugt deres tid (og penge) hos reelle GP'ere. Det kan jo nærmest betegnes som tyveri. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.