Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er indehaveren af stedet, du ser på billederne. Hun er ganske rigtig en "ældre" dame, vel sidst i fyrrerne, men holder sig godt og ser yngre ud. Mig bekendt er hun den eneste der er i butikken lige nu. For nogle måneder siden var Oy der også i en periode. Oy har været en del rundt og er vist nok lige nu (igen) på 505. Hun kan dog næppe betegnes som en ældre dame.

Skrevet

Hun ser da ud til at have nogle gode bryster

Nogen der ved om hun er berøringsvenlig ??

Skrevet
puj skrev, for 12 timer siden:

Hun ser da ud til at have nogle gode bryster

Hendes bryster er presset op og sammen, så de er ikke så store som de ser ud til. Da hun jo også er op i årene er de samtidig lidt hængende. Men en fin lille håndfuld.

Hun er absolut berøringsvenlig på både indersiden og ydersiden af kroppen :)  Det er lang tid siden jeg har været forbi, men jeg mener det var 1.000 for en time. Men det kan sagtens have ændret sig.

Skrevet

Undskyld mit spørgsmål, der ikke er ment diskriminerende, er det hende der er temmelig lille og noget dårligt gående, eller var det en tidligere på adressen?

Skrevet
DDR skrev, for 3 timer siden:

Undskyld mit spørgsmål, der ikke er ment diskriminerende, er det hende der er temmelig lille og noget dårligt gående, eller var det en tidligere på adressen?

Ja det er hende der har et dårligt ben. Hun prøver på at skjule det lidt ved at ligge et klæde over benet når man går i gang. Men det er ikke noget der betyder noget (for mig) og jeg vil sige at når man først er i gang med at hygge, så ryger det jo væk og så gør hun ikke mere ved det. Som jeg husker hendes dårlige ben, så er det bare lidt tyndere end det andet.

Skrevet

Det er et sted, jeg ofte vender tilbage til. Både på grund af hendes gode humør og hendes håndarbejde, der også involverer bagindgangen. 

Så anbefalinger her fra. 

Skrevet
puj skrev, den 27.2.2024 at 21:59:

Hun er meget berøringsvenlig, og super sød.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.