Hop til indhold

Recommended Posts

Det er indehaveren af stedet, du ser på billederne. Hun er ganske rigtig en "ældre" dame, vel sidst i fyrrerne, men holder sig godt og ser yngre ud. Mig bekendt er hun den eneste der er i butikken lige nu. For nogle måneder siden var Oy der også i en periode. Oy har været en del rundt og er vist nok lige nu (igen) på 505. Hun kan dog næppe betegnes som en ældre dame.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser da ud til at have nogle gode bryster

Nogen der ved om hun er berøringsvenlig ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
puj skrev, for 12 timer siden:

Hun ser da ud til at have nogle gode bryster

Nogen der ved om hun er berøringsvenlig ??

Hendes bryster er presset op og sammen, så de er ikke så store som de ser ud til. Da hun jo også er op i årene er de samtidig lidt hængende. Men en fin lille håndfuld.

Hun er absolut berøringsvenlig på både indersiden og ydersiden af kroppen :)  Det er lang tid siden jeg har været forbi, men jeg mener det var 1.000 for en time. Men det kan sagtens have ændret sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DDR

Undskyld mit spørgsmål, der ikke er ment diskriminerende, er det hende der er temmelig lille og noget dårligt gående, eller var det en tidligere på adressen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DDR skrev, for 3 timer siden:

Undskyld mit spørgsmål, der ikke er ment diskriminerende, er det hende der er temmelig lille og noget dårligt gående, eller var det en tidligere på adressen?

Ja det er hende der har et dårligt ben. Hun prøver på at skjule det lidt ved at ligge et klæde over benet når man går i gang. Men det er ikke noget der betyder noget (for mig) og jeg vil sige at når man først er i gang med at hygge, så ryger det jo væk og så gør hun ikke mere ved det. Som jeg husker hendes dårlige ben, så er det bare lidt tyndere end det andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et sted, jeg ofte vender tilbage til. Både på grund af hendes gode humør og hendes håndarbejde, der også involverer bagindgangen. 

Så anbefalinger her fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
puj skrev, den 27.2.2024 at 21:59:

Nogen der ved om hun er berøringsvenlig ??

Hun er meget berøringsvenlig, og super sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...