Hop til indhold
Fyrfyr

Numboonboonsong god oplevelse, men falske billeder Lemvig

Recommended Posts

Min første anmeldelse, laver den da der ikke var andre, der havde skrevet en om hende og tog en chance.

Besøgte hende her i dag.

https://annoncelight.dk/showad/393720

det ligger udenfor Lemvig.

det er slet ikke hende på billederne, men hun er præcist køn nok til, at jeg gjorde det alligevel. Men forventer man en ung pige med stramt maveskin og små bryster, bliver man skuffet. Vil skyde hende til at være 30, ikke specielt høj og har vidst født et barn eller 2, normal kropsbygning med store bryster og dejlige brystvorter.

hun var sød, kærlig og gav mig præcist det jeg ville have. Lyttende, nem at kommunikere med og dygtig. Hun var ikke kræsen og virkede til hun virkelig nød det. Massagedelen havde jeg bedt om noget i den mere erotiske liga, men virkede til hun også ville kunne tage fat, hvis man havde brug for det.

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyrfyr skrev, for 3 timer siden:

2.500 for en time. Uden kondom og mega fransk. Ved ikke hvad det skal holdes op imod.

FOR EN TIME....??? Jeg håber denundenlynemig, at hun trækker momsen fra +  serverer hjemmelavet skibberlabsskovs, hvis jeg skal lokkes forbi hende....!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...