Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg læste lige @futtes dårlige oplevelse med Ungarnske gravide Andrea med mælk i brysterne

Hende har jeg godt nok ikke lyst til at ses med, men er der nogle andre, pænere og bedre anmeldte piger der har mælk i brysterne? Det er ikke noget jeg har prøvet før og syntes det lyder vildt spændende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 8 minutter siden:

Prøv at spørge 

https://www.natasjaxxx.com/

Hun har i hvert fald haft det på et tidspunkt <3

Tusind tak <3 Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke er så god til det når jeg ikke kan se ansigtet først. Jeg har efterhånden oplevet mange gange at jeg ikke syntes en pige er pæn, selvom langt de fleste andre mænd nok ville syntes det. Jeg er altid ham der sider og må sige "virkelig", når jeg bliver vist et billede af en pige som skulle være skide lækker.

Forhåbentlig kan man få tilsendt et ansigts billede eller to hvis man tager kontakt for at mødes med hende :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Guffel skrev, for 10 minutter siden:

Forhåbentlig kan man få tilsendt et ansigts billede eller to hvis man tager kontakt for at mødes med hende :rolleyes:

Prøv da at skrive til hende.. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
futte skrev, for 39 minutter siden:

Mælk er noget man drikker i et glas .-)

Vel ikke modermælk :P ...selvom erindringen er svag, så huskes det bedst direkte fra kilden !  ;) ...pattebørn har også fornøjelser mv. :wub:

 

Ved ikke om du har søgt på de gængse annoncesider @Guffel ? Det ser er ud til, at @Danske Natasja er bedste (og desværre eneste) bud i øjeblikket! ...ganske som @Luna_xoforeslår.  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
futte skrev, for 6 timer siden:

Mælk er noget man drikker i et glas .-)

Jeg tror jeg ville fortrække at suge det direkte ud af fabrikken ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danske Natasja skrev, den 12.3.2024 at 16:44:

Det er helt korrekt at jeg stadig har mælk ☺️

Uhh, smagte inden den lille havde brug for den dejlige drik :wub: snød lidt, men tak @Danske Natasja

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, den 21.2.2024 at 17:32:

Tusind tak <3 Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke er så god til det når jeg ikke kan se ansigtet først. Jeg har efterhånden oplevet mange gange at jeg ikke syntes en pige er pæn, selvom langt de fleste andre mænd nok ville syntes det. Jeg er altid ham der sider og må sige "virkelig", når jeg bliver vist et billede af en pige som skulle være skide lækker.

Forhåbentlig kan man få tilsendt et ansigts billede eller to hvis man tager kontakt for at mødes med hende :rolleyes:

Hun er virkelig smuk. Og sød! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...