Guffel 161 Skrevet 21. Februar, 2024 Jeg læste lige @futtes dårlige oplevelse med Ungarnske gravide Andrea med mælk i brysterne Hende har jeg godt nok ikke lyst til at ses med, men er der nogle andre, pænere og bedre anmeldte piger der har mælk i brysterne? Det er ikke noget jeg har prøvet før og syntes det lyder vildt spændende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_xo Skrevet 21. Februar, 2024 Prøv at spørge https://www.natasjaxxx.com/ Hun har i hvert fald haft det på et tidspunkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guffel 161 Skrevet 21. Februar, 2024 Luna_xo skrev, for 8 minutter siden: Prøv at spørge https://www.natasjaxxx.com/ Hun har i hvert fald haft det på et tidspunkt Tusind tak Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke er så god til det når jeg ikke kan se ansigtet først. Jeg har efterhånden oplevet mange gange at jeg ikke syntes en pige er pæn, selvom langt de fleste andre mænd nok ville syntes det. Jeg er altid ham der sider og må sige "virkelig", når jeg bliver vist et billede af en pige som skulle være skide lækker. Forhåbentlig kan man få tilsendt et ansigts billede eller to hvis man tager kontakt for at mødes med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_xo Skrevet 21. Februar, 2024 Guffel skrev, for 10 minutter siden: Forhåbentlig kan man få tilsendt et ansigts billede eller to hvis man tager kontakt for at mødes med hende Prøv da at skrive til hende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 12. Marts, 2024 futte skrev, for 39 minutter siden: Mælk er noget man drikker i et glas .-) Vel ikke modermælk ...selvom erindringen er svag, så huskes det bedst direkte fra kilden ! ...pattebørn har også fornøjelser mv. Ved ikke om du har søgt på de gængse annoncesider @Guffel ? Det ser er ud til, at @Danske Natasja er bedste (og desværre eneste) bud i øjeblikket! ...ganske som @Luna_xoforeslår. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Natasja 278 Skrevet 12. Marts, 2024 Det er helt korrekt at jeg stadig har mælk ☺️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guffel 161 Skrevet 12. Marts, 2024 futte skrev, for 6 timer siden: Mælk er noget man drikker i et glas .-) Jeg tror jeg ville fortrække at suge det direkte ud af fabrikken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 444 Skrevet 14. Marts, 2024 (edited) Danske Natasja skrev, den 12.3.2024 at 16:44: Det er helt korrekt at jeg stadig har mælk ☺️ Uhh, smagte inden den lille havde brug for den dejlige drik snød lidt, men tak @Danske Natasja Redigeret 14. Marts, 2024 af Hans69 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Natasja 278 Skrevet 14. Marts, 2024 Hans69 skrev, for 3 timer siden: Uhh, smagte inden den lille havde brug for den dejlige drik snød lidt, men tak @Danske Natasja Selv tak der er mere hvis du skulle være fristet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharky 141 Skrevet 14. Marts, 2024 Guffel skrev, den 21.2.2024 at 17:32: Tusind tak Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke er så god til det når jeg ikke kan se ansigtet først. Jeg har efterhånden oplevet mange gange at jeg ikke syntes en pige er pæn, selvom langt de fleste andre mænd nok ville syntes det. Jeg er altid ham der sider og må sige "virkelig", når jeg bliver vist et billede af en pige som skulle være skide lækker. Forhåbentlig kan man få tilsendt et ansigts billede eller to hvis man tager kontakt for at mødes med hende Hun er virkelig smuk. Og sød! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 14. Juni, 2024 Danske Natasja skrev, den 14.3.2024 at 05:55: Selv tak der er mere hvis du skulle være fristet Hvor meget om man må spørge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Natasja 278 Skrevet 15. Juni, 2024 frddblk skrev, for 15 timer siden: Hvor meget om man må spørge? Der er rigeligt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg