SantaKlavs 3 Skrevet 21. Februar Hej. Kan se hendes profil er et par år gammelt, men stadig ingen der har anmeldt eller nævnt hende herinde endnu, så vil høre om der er nogen der kan sige noget om denne annonce og om hun er seriøs og ægte? https://annoncelight.dk/showad/332038 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 39 Skrevet 21. Februar Har været forbi for nogle år siden og der var hun da meget seriøs og leverede det annoncen lover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KJ735 113 Skrevet 22. Februar Ja hun er ægte. Har mødt hende på den rasteplads. Hun er som beskrevet i annoncen en kraftig pige. Blowjobbet ikke noget særligt. Uengageret vil jeg kalde det. Hun er meget tavs og lidt trist at se på. Ikke 600 kr værd i min bog. Der er ganske enkelt langt bedre muligheder derude til den pris. Og endda billigere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
king.size28 1 Skrevet 22. Maj har ikke mødt hende i nu men har kørt der ud 3 gange nu hvor hun i sidste øjeblik aflyser og rykker det til en anden dag lidt træls når man har 20-30 minutter der ud så tror ikke jeg gider at prøve igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg