Hop til indhold
Wombat

Nadia - på nyt sted i Odense C

Recommended Posts

Jeg lavede en meget positiv anmeldelse af Nadia sidste år. Siden har hun været bortrejst, men er nu tilbage på en ny adresse i Skibhuskvarteret. Derfor lige et nyt besøg og en frisk tråd.

Stedet er en klar opgradering i forhold til tidligere. En hyggelig og pæn lejlighed på en meget stille og diskret vej. Fine P-muligheder.

Nadia er i superform. Hun ser fantastisk ud og har et meget vindende væsen. Hendes engelsk er godt, og man føler sig virkelig godt tilpas i hendes selskab.

Nadia er fræk som bare pokker og sex’en er i top. Det samme var massagen bagefter :wub:

Alt i alt - et nyt topklasse besøg hos en pige, der leverer på alt hvad jeg søger :)

Billederne på hendes profil er 100% ægte.

https://annoncelight.dk/showad/373396

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi - hun er efter min smag afsindigt lækker og giver en fantastisk behandling, hvor hun mestrer at pirre og trække udløsningen frem for blot at gøre kunden færdig.... Professionel, men virkelig en mester i sit fag... kan kun anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi Nadia. Kan ikke tilslutte mig ovenstående anmeldelser. Super let at indgå en aftale med, men massagen var i mit tilfælde lidt trykken her og det. Sex'en var middelmådig og ikke megen indledende fra Nadias side. Tiden blev også knap, begynder allerede fra det øjeblik man trådte ind af døren, så alt i alt en halvårlig oplevelse og ingen gentagelse herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i dag og fik en virkelig god halv time. Super sød og sjov pige med et sæt bryster som nærmest ligner noget fra det ydre rum. 

Hvis man kommer for at få massage er man gået helt galt i byen. 

Jeg mangler lige kys for at komme helt op at ringe men kommer helt sikkert forbi igen en anden gang hvis det lige passer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, 1 time siden:

Annoncen er væk?

Den er aktiv igen

Hun lukker den ned når hun holder fri

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Nadia idag. Super flot krop og bryster der er hjulpet godt på vej. Ligegyldig massage uden de lækre frække strejf - og en meget rutinepræget præstation uden indlevelse fra hendes side. Kommer ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi Nadia, hun er bestemt meget flot og giver dejlig øko blow, men resten af oplevelsen kan fåes med mere indlevelse andre steder. Hvis jeg kommer igen skal det være for afslutte i hendes søde mund !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Har hørt en lille fugl synge om at Nadja er tilbage imorgen formiddag

Jeg bestiller 1 tid ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt som vi kan have forskellige oplevelser hos den samme pige. Var forbi Nadia forleden og havde endnu et verdensklasse besøg. Måske er det effekten af at være ‘stamkunde’? Men jeg oplever 100% indlevelse og nærvær. Plus en kompetent og skøn massage. Og nå ja - de bryster der….:x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nadia er smukt og med god krop men du betaler kun tien fantastisk blowjob ikke noget mere , anbefaler hun ikke , dårlig oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wombat skrev, den 21.2.2024 at 13:56:

Jeg lavede en meget positiv anmeldelse af Nadia sidste år. Siden har hun været bortrejst, men er nu tilbage på en ny adresse i Skibhuskvarteret. Derfor lige et nyt besøg og en frisk tråd.

Stedet er en klar opgradering i forhold til tidligere. En hyggelig og pæn lejlighed på en meget stille og diskret vej. Fine P-muligheder.

Nadia er i superform. Hun ser fantastisk ud og har et meget vindende væsen. Hendes engelsk er godt, og man føler sig virkelig godt tilpas i hendes selskab.

Nadia er fræk som bare pokker og sex’en er i top. Det samme var massagen bagefter :wub:

Alt i alt - et nyt topklasse besøg hos en pige, der leverer på alt hvad jeg søger :)

Billederne på hendes profil er 100% ægte.

https://annoncelight.dk/showad/373396

 

Kunne være lige glade med folk og tjene penge . Vores liv er drevet af penge , ikke drevet af sladder - skriver Nadia på Facebook siden , vil gerne bare beskytte jer fra en Pyntet pige der er arrogant og egoistisk,spring over Nadia ....spar din penge for en god pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...