Hop til indhold

Monica 19 yo Nogen der har information om hende?

Featured Replies

Skrevet

Kender hende ikke, men lækker er hun :) tag en for holdet og giv os en tilbagemelding.

Skrevet

har besøgt hende , synes det var et helt fint besøg . begrænset engelsk og lidt forsigtig med kondomet , men ellers dejlig krop og lader sig selv løsrive med liderligheden

og hun er STRAM så se bare at komme afsted

Skrevet
Crabman skrev, den 20.2.2024 at 23:10:

https://nympho.dk/n16365/5701/monica-top-model/#profile-about

Kan ikke selv finde nogen anmeldelser af hende, håber der er nogen der har besøgt hende, eller kan finde nogle anmeldelser tak. :)

Hun ser netop fin ud – hun er en af de piger, jeg selv har haft lidt kig på.

AgentLeman skrev, for 5 timer siden:

(…)

begrænset engelsk og lidt forsigtig med kondomet , men ellers dejlig krop og lader sig selv løsrive med liderligheden

Fedt med et par ord om hende. Det må være synet af en skøn EG’er… :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
Where2 skrev, for 4 timer siden:

@AgentLeman mange tak for beretning. Giver hun kys!

Godt spørgsmål. Især nu hvor @Crabman har efterspurgt “information” om den umiddelbart fine pige. Så gad vide om hun gør det – og hvilken slags? Der står vist også lidt i annoncen om det. Og netop godt med et par ord eller i hvert fald en lidt kortere beretning fra @AgentLeman :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
AgentLeman skrev, for 20 timer siden:

har besøgt hende , synes det var et helt fint besøg . begrænset engelsk og lidt forsigtig med kondomet , men ellers dejlig krop og lader sig selv løsrive med liderligheden

@AgentLeman tak for en kort, men relativ informativ anmeldelse, hvordan passer billederne den pige man møder og hvordan passer alderen? Du skriver begrænset engelsk, hvor begrænset er det? jeg regner ikke med at skulle diskutere dybe emner med hende, men lidt basal samtale, hvor begge forstår hvad der siges er altid rart ;)

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
Where2 skrev, for 9 timer siden:

Giver hun kys!

ja hun kysser . ikke de dybeste og uden tunge , men ganske fint . jeg skulle selv tage initiativ til kys , men hun var med hele vejen og lige så længe jeg ville

drmabuse skrev, for 43 minutter siden:

hvordan passer billederne den pige man møder og hvordan passer alderen? Du skriver begrænset engelsk, hvor begrænset er det?

billederne har meget photoshop og makeup , men det er hende . hun havde fx ikke eyeliner på da jeg mødte hende . synes ikke der er noget " top model " over hende i virkeligheden ( heller ikke på billederne ) , men hun er da en pæn pige . kroppen er retvisende . generelt var jeg tilfreds med udseendet

alderen passer fint . tror hun har prøvet branchen før , så hun virkede ikke uskyldig , nærvøs eller uerfaren , men hendes krop bar præg af at være til den uge side

hun kan lidt engelsk og prøver at tale mere end andre piger , der kan begrænset engelsk . der var også nogle misforståelser undervejs . men hun er da nysgerrig på dig og vil gerne føre en samtale , så google translate blev da brugt nogle gange .

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.