Hop til indhold
DonX

Rikke i Hornslet - Master er UMULIG

Recommended Posts

“Master Henrik” annoncerer jævnligt på AL, men fjerner hurtigt annoncerne igen. Derfor intet link. Han har efter sigende en pige, som hedder Rikke man kan få lov til at bruge, hvis man bor i lokalområdet. 
 

Jeg er reelt i tvivl om han bare sidder og hiver lidt i dilleren mens man skriver - for en konkret aftale er det umuligt at lande. Eller om han bare hænger den stakkels Rikke ud. 
 

Jeg har brugt alt for meget tid på at skrive, planlægge og besvare spørgsmål om min pik, og til sidst ville han have mig til at bruge en mandeslave i stedet, som skulle være gift med Rikke…

Det virker temmelig useriøst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonX skrev, for 9 minutter siden:

besvare spørgsmål om min pik, og

Det ER useriøst og meget almindelig på fx Scor. Par profiler der udspørger fyren om alt ang. hans pik og lige inden mødet er:

Konen er kaldt på arbejde. Meen han kan da lige stå for kemi mødet med fyren.

Konen er syg. Mern han kan da lige stå for kemi mødet med fyren.

Konens mor er røget på sygehuset. Meen han kan da lige stå for kemi mødet med fyren.

Fortsæt selv med undskyldninger hvorfor der pludselig ikke er en kvinde..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give dig ret - jeg har også haft skrevet med ham uden held.

Måske der er nogen som rent faktisk har mødt damen, som vi dele lidt info med os andre ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er med sikkerhed en fantasi og intet andet. Bare det ævl om man skal kende hende. Han har jo brugt samme annonce i mere end et år. Det er fup!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 17 timer siden:

Kan kun give dig ret - jeg har også haft skrevet med ham uden held.

Måske der er nogen som rent faktisk har mødt damen, som vi dele lidt info med os andre ?

Jeg har været der for nok ca 1 år siden. (eller meget langtid siden)
Det tog langtid at få en aftale i hus, men lykkedes dog.  Har ikke været der siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligJyde skrev, for 8 timer siden:

Jeg har været der for nok ca 1 år siden. (eller meget langtid siden)
Det tog langtid at få en aftale i hus, men lykkedes dog.  Har ikke været der siden.

Øhh hvordan var det så? Vi er nysgerrige på hvorfor du ikke har været der siden og hvad for en oplevelse det var??

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonX skrev, for 14 timer siden:

Jeg syntes ikke det var indsatsen og de mange spørgsmål hver. Men jeg er da nysgerrig på, hvordan oplevelsen så var,  @LiderligJyde

Jeg synes det var meget mystisk med de spørgsmål. Jeg svarede kort og kontant, trods mange spørgsmål. Er selv gift, så man værner jo om sit privatliv.

Tror jeg var "heldig" at ramme spot på noget jeg nævnte. 

Oplevelsen var "ok" men tøsen var 100% passiv i dette. synes måske det var lidt kedelig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 8 timer siden:

Øhh hvordan var det så? Vi er nysgerrige på hvorfor du ikke har været der siden og hvad for en oplevelse det var??

Det var "ok" men ikke spændende.
Tøsen var passiv og ikke deltagene, og "lå der blot" og der sad en (noget ældre end mig selv) blot og kiggede på. Det var lidt underligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligJyde skrev, for 13 timer siden:

Det var "ok" men ikke spændende.
Tøsen var passiv og ikke deltagene, og "lå der blot" og der sad en (noget ældre end mig selv) blot og kiggede på. Det var lidt underligt.

Kendte du hende så i forvejen ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...