Hop til indhold
domedk

Siamwellness/ Tåstrup thaimassage

Recommended Posts

Var lige forbi en tur, det var første gang jeg besøgte stedet. Blev lukket ind af en lille kraftig de dame på 40-50 år, Da jeg trådte ind af hoveddøren sad der en 5-6 piger og kiggede på mig hilste genert på dem.

Nogle af dem så ret interessante ud, men da jeg fik smidt de våde sko af, blev jeg med det samme ført ind i et rum af en lille tæt pige.

Blev introduceret for menuen og da jeg ikke vidste hvem der stod for massagen valgte jeg 30min alm. Thai massage.

Herefter blev der spurgt til ekstra, sagde at det måtte vi se hen ad vejen.

Pengene skiftede hænder og jeg fik mit tøj af lagt mig klar.

Den dårlige nyhed var at det blev den lidt ældre same der lukkede mig ind, den gode var at hun efter min vurdering var god til at massere ;)

Hun endte efter massagen med at side mellem mine ben og spurgte om jeg var sikker på der ikke skulle ske mere, lidt kejtet afviste jeg :)

Hun accepterede, og vaskede mig fint af.

Alt i alt en god massage men personligt var jeg skuffet over jeg ikke fik åbnet munden og fået fat i en af de yngre piger(er 25)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cynder

Jeg var forbi i tirsdags og fik en udemærket massage og en rigtig god hj afslutning af en smuk pige på omkring 30 - 35 år. Jeg fik ikke fat i navnet men hun har en lille tatovering på skuldren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...