Hop til indhold

Recommended Posts

Forsøgte at etablere kontakt til Norske Lena til en times sjov. 

Blev afvist med hensyn til alder. Den slags er jo ærlig snak og det ville jeg egentlig gerne accepterer, men så fulgte den svada der sved og viste at det nok var meget godt at det ikke blev til noget: "I don't fuck grandpas".

Umanerlig dårlig stil og håber da ikke at andre bruger deres tid hos hende med mindre de vil ydmyges 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Erhvervsmand1 skrev, for 28 minutter siden:

"I don't fuck grandpas"

Anmeldelsen går udelukkende på at hun skrev ovenstående? :-)

Tænker umiddelbart bare at hun forsøger at begrunde sin afvisning? Er det ikke fair nok? Selvfølgelig er det ufedt at blive afvist.. men det er hun jo i sin gode ret til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gamle hest
Erhvervsmand1 skrev, 1 time siden:

Forsøgte at etablere kontakt til Norske Lena til en times sjov. 

Blev afvist med hensyn til alder. Den slags er jo ærlig snak og det ville jeg egentlig gerne accepterer, men så fulgte den svada der sved og viste at det nok var meget godt at det ikke blev til noget: "I don't fuck grandpas".

Umanerlig dårlig stil og håber da ikke at andre bruger deres tid hos hende med mindre de vil ydmyges 

"don´t take other peoples bullshit personal" sagde en klog indianer engang. Jeg har "hørt" at hende her er lidt crazy ind i mellem. Det kan være super spændende på en god dag og negativ overraskende på en anden. 

Men hvorfor ikke tage udfordringen op? kontakt hende igen. Lyv dig 10-20 år yngre (det er ikke unormalt i denne verden:mrgreen: og knep hende, så hun aldrig glemmer det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 9 minutter siden:

"don´t take other peoples bullshit personal" sagde en klog indianer engang. Jeg har "hørt" at hende her er lidt crazy ind i mellem. Det kan være super spændende på en god dag og negativ overraskende på en anden. 

Men hvorfor ikke tage udfordringen op? kontakt hende igen. Lyv dig 10-20 år yngre (det er ikke unormalt i denne verden:mrgreen: og knep hende, så hun aldrig glemmer det?

Det syntes jeg lyder som en rigtig dårlig idé. Enten lukker døren op og hun siger du er for gammel og døren smækker i igen, eller også bliver du lukket ind og får en dårlig oplevelse fordi pigen ikke rigtig gider. Hvorfor ikke bare prøv at finde en GP som gerne vil have sex med ældre mænd, det må da være meget bedre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gamle hest
Guffel skrev, for 3 minutter siden:

Det syntes jeg lyder som en rigtig dårlig idé. Enten lukker døren op og hun siger du er for gammel og døren smækker i igen, eller også bliver du lukket ind og får en dårlig oplevelse fordi pigen ikke rigtig gider. Hvorfor ikke bare prøv at finde en GP som gerne vil have sex med ældre mænd, det må da være meget bedre?

Jo, jeg kan bestemt følge dig. og jeg kom nok til at projektere min egen reaktion over på TS. Nu ved jeg jo heller ikke hvor gammel @Erhvervsmand1 er. Eller hvilken kommunikation der er gået forud. For selvfølgelig kan en pige altid afvise en mand og omvendt hvis det er uden for ens komfort. Og så var min mening også at fortælle @Erhvervsmand1 at han ikke skal føle sig ydmyget. Hvis man læser lidt om Lena her på siden og måske har mødt hende opdager man måske..... nej slutter her.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
SimonLsen skrev, for 2 minutter siden:

Hun ligner virkelig ikke en norsk pige. Synes annoncen ligner de fleste andre med piger fra Rumænien eller lignende. 

Det er bekræftet af tidligere anmeldelser at pigen er halv norsk og at hun snakker norsk og engelsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gamle hest
SimonLsen skrev, for 12 minutter siden:

Hun ligner virkelig ikke en norsk pige. Synes annoncen ligner de fleste andre med piger fra Rumænien eller lignende. 

Hvis man har en drøm om at knalde en norsk eller halvnorsk jente skal man nok finde andre græsgange, men hun kan bestemt tale norsk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 6 minutter siden:

Hvis man har en drøm om at knalde en norsk eller halvnorsk jente skal man nok finde andre græsgange, men hun kan bestemt tale norsk

Havde du mødt hende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 5 minutter siden:

Et par gange :rolleyes:

Jeg undskylder min platte humor ovenfor..kunne ikke dy mig..  men hører da gerne nærmere om hende selvom jeg har en stor svaghed for norske jenter.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gamle hest
nielst skrev, 1 time siden:

Jeg undskylder min platte humor ovenfor..kunne ikke dy mig..  men hører da gerne nærmere om hende selvom jeg har en stor svaghed for norske jenter.. :)

Hun er en fræk sag og måske  lidt af en drama queen. Det er vel meget standard, men der opstår måske en lille magtkamp (ikke fysisk og måske mere ala en kvinde test) og tager du teten kan du måske få et rigtigt fedt knald. Hvis Lena vinder fornemmer jeg det bliver lige så interessant som at se på maling tørrer. 

Derfor hepper jeg på @Erhvervsmand1 kommer tilbage og gir den gas :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
ChasB skrev, for 25 minutter siden:

Det er et lille sidespring, men har i nogen bud på en ægte norsk jente? Skønne Norske Anna har jeg ikke set længe :(

Chloe på Pussygalores er norsk - sød pige og ok knald men ingen kys.

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...