Hop til indhold

Dejlig pige

Featured Replies

Skrevet

Nogle der kender hende her

Dejlig pige
Nordjylland

I dag, kl 07:23

Åben i aalborg i dag privat fra kl. 16 lukker kl. 20.00. Bestil gerne i god tid. Læs alt inden sms bestil i god tid
HUSK at ved tid skriv alder, navn og hvor du kommer fra (by ). ellers ingen svar
20/ 30 min men kondom til 800 kr....... 45 min med Kondom til 1200 kr.......
..
HUSK at ved tid skriv alder, navn og hvor du kommer fra (by ). ellers ingen svar.

Jeg er en pæn naturlig , pæn 45-årig kvinde med kort  hår og en rigtig flot røv , som tilbyder dejlig fræk sikker sex .
Jeg er single og da jeg har et stort sexbehov og har nemt ved at blive liderlig , vil jeg prøve at dække mit behov på denne måde :-)https://annoncelight.dk/showad/175439#:~:text=Dejlig%20pige,Billeder

Skrevet

Har ikke besøgt hende
Hun har været på on/off i en del år, tvivler på alderen er korrekt, den var den samme for nogle år siden
Hvis jeg var på de kanter kunne jeg godt finde på at besøge hende

Skrevet

Jeg har besøgt hende en enkelt gang. Hun giver et godt blow og er våd og liderlig. 

Skrevet

Sjovt, at billederne er uden kondom

Skrevet

Jeg besøgte hende nogle gange for mange år siden.Fik altid god behandling,men det var altid uden kondom.Læg bare 10 år til alderen.Billederne er ikke opdateret i mange år. 

Skrevet
lystig1 skrev, for 18 timer siden:

Jeg besøgte hende nogle gange for mange år siden.Fik altid god behandling,men det var altid uden kondom.Læg bare 10 år til alderen.Billederne er ikke opdateret i mange år. 

Uden kondom? Hun skriver ellers at det kun er med?

Skrevet
KJ735 skrev, for 5 timer siden:

Uden kondom? Hun skriver ellers at det kun er med?

Det er mange år siden.

Skrevet

Jeg besøgte hende et par gange for 10-15 år siden og husker hende som rigtigt sød og lækker :-) mener hun suttede uden dengang ellers var resten med gummi .

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.