Hop til indhold

Frække Rossa Vestsjælland

Featured Replies

Skrevet

Besøge Frække Rossa forleden dag, og jeg må give tidligere anmeldelser af hende totalt ret ( havde desværre ikke læst dem inden ) 

Billederne er misvisende. Synd hun ikke ligger retvisende billeder på, for man føler lidt man tages ved næsen her. 

Hun er sød og serviceminded, men billederne er så langt væk fra virkeligheden.  

https://annoncelight.dk/showad/384104

Redigeret af Syvnitretten

Skrevet
Syvnitretten skrev, 1 time siden:

for man føler lidt man tages ved næsen her. 

Tak for at dele.

Har kredset lidt om hende de sidste par uger. Det trickede mig at hun tilbyder ÆGTE massage. Jeg forespurgte hende på om det var muligt med ægte massage efterfulgt af noget B2B og afslutning med et HJ samtidigt med at jeg slikkede hende. Jeg mener ikke selv at jeg spurgte om noget der ikke relaterer til det som Rossa tilbyder i hendes annonce. Der kom et meget kortfattet svar; "Nej, det er det ikke"

Fair nok, jeg opfattede det lidt, "vrissende, surt, men det kan godt være at jeg opfatter det på en anden måde end det var skrevet, jeg fortalte hende hvordan jeg havde opfattet hendes svar, og undskyldte mange gange hvis jeg var gået over hendes grænser, med min henvendelse. 

Men @Syvnitretten har gjort det meget mere let for mig at stikke en hvid pil efter et besøg:)

• 4 months later...
Skrevet
Syvnitretten skrev, den 20.2.2024 at 08:01:

Besøge Frække Rossa forleden dag, og jeg må give tidligere anmeldelser af hende totalt ret ( havde desværre ikke læst dem inden ) 

Billederne er misvisende. Synd hun ikke ligger retvisende billeder på, for man føler lidt man tages ved næsen her. 

Hun er sød og serviceminded, men billederne er så langt væk fra virkeligheden.  

https://annoncelight.dk/showad/384104

Hej 

jeg har lige kigget på Rossa annonce også , må jeg spørge dig , om du kunne finde på et genbesøg , ved godt du skriver at Bill slet ikke passer til det faktiske , men samtidig skriver du også at hun er sød og servicemindet . Lidt nysgerrig stadigvæk , er hun meget ældre eller større/ mindre end på billederne , og glat eller natur , og hvor ca kan man møde hende i Vestsjælland er det i by eller på landet , håber på det måske er inde i Byen måske Slagelse 

håber du eller en anden kunne have lyst til at hjælpe mig 

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author
hooot skrev, den 6.7.2024 at 09:35:

Hej 

jeg har lige kigget på Rossa annonce også , må jeg spørge dig , om du kunne finde på et genbesøg , ved godt du skriver at Bill slet ikke passer til det faktiske , men samtidig skriver du også at hun er sød og servicemindet . Lidt nysgerrig stadigvæk , er hun meget ældre eller større/ mindre end på billederne , og glat eller natur , og hvor ca kan man møde hende i Vestsjælland er det i by eller på landet , håber på det måske er inde i Byen måske Slagelse 

hooot skrev, den 6.7.2024 at 09:35:

Hej 

Ingen genbesøg, det er 100% Ja, hun er ældre og større. Fik ikke set om der var glat eller natur, nåede slet ikke i det niveau. Det er en lille by på landet. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.