Hop til indhold
Gæst

Sørgeligt...

Recommended Posts

Gæst

Endnu en uge i jobbet er snart slut... Hvad er så anderledes end de andre uger? Jo ser i, jeg har det skidt, er trist, undre mig, føler magtesløshed og ja mit hjerte gør ondt på vejende af ikke mindre end 3 kollegaer jeg har snakket med... Beretninger om krænket privatliv, hacket fb, grimme mails om afsløring af personlige forhold, nedladende ord og holdninger, skældsord, personlig angreb, løgn osv osv osv... Hvad er nu det, hvad skal det til for, hvem kan det gøre glad, hvad er det for nogle mennesker, hvorfor????? Mine kollegaer sidder med angst, angst for afsløring over for venner og familie, arbejdspladser osv, angst for hvad disse personer kan finde på næste gang, angst for fremtiden som glædespige, magtsløsheden og fortvivlelsen er tydelig i mine øre. Der bliver nævnt ingen lyst til at gå på arbejde og til at snakke med nogen... DET KAN FANDME IKKE VÆRE RIGTIGT!!! Total dårlig stil, total mangel på respekt, total uden empati for sine medmennesker. Det bare ikke ok, uanset hvilket job man står op og går på, at det skal give sådanne følelser og konsekvenser!!! Frygt og tristhed har aldrig været fremmende for noget, ej heller for de mænd der fortat ønsker glade piger og gode oplevelser her i branchen. Jeg mener, at bla her på sitet er vi gode til at dele, berette, støtte og vise hinanden at vi er glade for vores fælles interesse, så jeg forstår slet ikke det her... Jeg tager mig selv i, efter de ting jeg har hørt, at tænke, ups lille Line, nu siger du ikke mere her, passer dig selv, lukker ned for meninger, holdninger osv osv kort sagt trækker stikket som kollegierne har valgt i en ( forhåbentligt kort) periode. Men omvendt HELL NO!!! Det kan ikke være rigtigt vel??? Dårlig karma virkelig så dårlig at jeg ikke kan huske noget lignende i lange tider... Der køre mails blandt os lyserøde om at passe på os selv osv, er det virkelig det en " glædespige" skal forvente ? Feks de nye? Hjælp mig til at forstå og ja i ved jo hvem i er, så STOP DOG JER SELV og få afløb ved en psykolog. Varme tanker og masser støtte herfra til jer kollegaer. Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder næsten som om du mener disse væmmelige personer er brugere af dette forum......

jeg håber virkelig ikke der er folk herinde der kan synke så dybt.

 

Stakkels tøser :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blondine Zine

Nej det kan da overhovedet ikke være rigtigt, at man skal give efter for sådan nogle fjolser som ikke har noget liv. Det er jo ikke til at fatte at nogen kan få noget ud af at være sådan, hvorfor fanden bruge tid på at skade hinanden, når vi kan være gode ved hinanden i stedet for... Og hvad er meningen lige med at gå efter glædes piger, kunne ikke forestille mig, at de fyre der opføre sig sådan selv kunne tænke sig at der evt. blev sendt video rundt med at de kommer ind på et bordel.

For mange steder har jo overvågning idag, og jeg har sku aldrig hørt at det er blevet sendt rundt, eller på anden måde misbrugt....

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor er det dog trist :( trist at skulle frygte at arbejde. . Og ikke mindst at sige sin mening. .. man går jo ud fra at diskretion går begge veje. . Hvilket den også gør i langt de fleste tilfælde :(

Men forstår ikke de personer som kommer med disse trusler.. jo en lidt magtesløs situation. .. som desværre gør at man overvejer sin proffesion en gang til... sådan har jeg det i al fald :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det lyder næsten som om du mener disse væmmelige personer er brugere af dette forum......

jeg håber virkelig ikke der er folk herinde der kan synke så dybt.

Stakkels tøser :(

MEN DET KAN DE SÅ ÅBENBART!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er satme dårlig stil! Det hører ingen steder hjemme. Men specielt ikke i denne verden, hvor gensidig diskretion er SÅ vigtig.

Det skal høre op, før det griber mere om sig.

Synd for de 3 piger det er gået ud over, de fortjener det bedre, og et kæmpe kram.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Jeg har måske ikke fulgt godt nok med, men hvad bliver der refereret til her?? Det lyder i hvert fald ikke rart! :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sisse havde en tråd om samme problem, for en måneds tid siden.

Det er åbenbart en yndet sport. Hvor må de mænd have et indholdsløst liv.

Håber da i piger gør mere ved det end blot skrive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sisse havde en tråd om samme problem, for en måneds tid siden.

Det er åbenbart en yndet sport. Hvor må de mænd have et indholdsløst liv.

Håber da i piger gør mere ved det end blot skrive.

ja og så er der lige de sidste dages skriv med div gloser i under en, faktisk pæn anmeldelse af en lyserød... Men problemet er IKKE løst og ja noget må gøres!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

gennemført dårlig stil er desværre ved at blive det nye sort!

 

håber der bliver luget ud i de tarvelige typer, det er alt for nemt for dem at sidde bagved skærmen og ødelægge andre!

 

TrineTease havde et indlæg der ikke var rar læsning! det må overhovedet ikke blive bare en snert af dagligdag at det skal foregå!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt nok ikke være rigtigt. Sådan skal ingen opføre sig overfor andre mennesker, bliver sgu helt i dårligt humør. Når døren lukkes på hyggerummet så er det en anden verden og den skal blive derinde, vi bevæger os i en stigmapådragende verden og vi skal være søde og ordentlige ved hinanden. Bum

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Lige allerførst en kæmpe krammer til dem der er pårørt :-)

Bare en tanke.... men er det nogle små ynkelige mænd der står bag?? det lyder til at være noget, der er ved at udvikle sig :-( kunne der være nogen, der har interresse i pigerne går ned med flaget og flygter?? tænker på, hvis pigerne evt kommer fra samme område, kunne der måske være nogle piger/ bagmænd der har stor interesse i der er nogle som trækker sig. Det virker lidt organiseret når i fortæller om det.

Men som sagt bare en tanke..... tror i hvert fald ikke det er manica, jernsvinet, sidespringeren eller nogle af de andre herinde fra der nyder at besøge Jer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv altså, hvordan kan nogle mennesker gøre sådanne ubehagelige handlinger???

 

Kvinder (og mænd) som sælger sex, åbner i deres arbejdssituation op overfor fremmede, tilbyder intimitet, nærhed, velvære, trykhed, sympati, forståelse osv.

 

Hvordan fanden kan nogle mennesker så komme frem til, at de skal gengælde dette smukke, med noget så modmydelig :mad: ???

 

Fuldkommen uforståeligt!

 

Jeg kan ikke lade være med at spekulerer på, om en glædespige på en eller anden måde, kan beskytte sig imod sådanne ynkelige fjolser??

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er brodne kar overalt. Også herinde. Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om.

 

Jeg forstår simpelthen ikke den tankegang, at nogen tilsyneladende har gjort det til deres livsopgave at snuse og sniffe for at grave alt frem om glædespigernes privatliv og – endnu værre – at dele det med andre.

 

Det må være personer uden et liv, men det berettiger dem da ikke til (potentielt) at ødelægge andres liv. Hvilken fornøjelse har de af det? Der kan næppe være penge i den slags.

 

Jeg spekulerer over, om det er personer, der selv besøger glædespiger, for så skal man da være ret afstumpet og have en ensporet brug-og-smid-væk-mentalitet for at kunne tænke i de baner.

 

Jeg, der selv lige er kommet lykkelig hjem "fra byen", kan slet ikke sætte mig ind i eller acceptere et adfærdsmønster, der hører hjemme blandt encellede organismer.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Line

 

Det er ikke bare sørgeligt, det er forkasteligt, håber virkelig i har en mulighed for at finde frem til den eller de personer der er så svinske.

 

Nu skriver mange som om det er en mand, hvilket det jo sagtens kan være men der er jo mange muligheder.

 

Når i arbejder et sted giver I jo en del oplysninger til det pågældende sted, har I prøvet og snakke sammen om der kan være en fællesnævner, altså et sted som i alle har været på engang (bare en tanke ) det kan jo sagtens være en fra sådan et sted som er sur over I ikke er hos vedkommende mere, bare en tanke men da værd og undersøge.

 

Håber virkelig i får løst problemet

 

The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker også på 21 cm's optræden i anmeldelsen af Trine som ekstremt ubehagelig.

 

Jeg ved ikke om det er for konspirationsteoretisk - men jeg tænker om der af og til kan være tale om prostitutionsmodstandere der opretter fakeprofiler med det ene formål at stresse pigerne ud af branchen og samtidig konstruere eksempler på de lede sexkunder

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh ja disse ynkelige latterlige klaphatte, der mener de skal bruge magt mod pigerne med trusler om afsløring osv, det sker DESVÆRRE i ny og næ..

 

Vi stod selv i situationen med en af vores piger for ca et par måneder siden. Gæsten/ manden ville afsløre pigen til hendes familie og gjorde det desværre også over facebook, med et link til vores hjemmeside. ( råder altid pigerne til ikke at have facebook, i de er i denne branche )

 

Så skal der tænkes osv, for at det ikke lykkes personen at smadre hele pigens liv og jeg købte et taletidskort og udgav mig for at være denne mand og begyndte at skrive meget grimme sms til pigen om at hun var klam, ulækker og jeg skulle nok få min hævn for at afvise mig og på den måde fik vi overbevist hendes familie, at vi havde at gøre med en person der var blevet psykisk besat af hende og derfor prøvede med disse løgne om at hun var glædespige..

 

Jeg har flere gange hjulpet pigerne i sådanne situationer og du er velkommen til at skrive privat Line, hvis der evt er noget jeg kan gøre..

 

God vind og karma herfra...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det er dybt forkasteligt at nogen gør det som Line har været udsat for og Sisse ligeså. Jeg fatter det ikke. Line skriver at det er flere personer og at det er nogen fra Eroguide tilmed. Hvad med at skrive hvem det er. Line skriver at der skal gøres noget men hvis personerne hacker facebookprofiler så skal pigerne generelt passe på deres itsikkerhed åbenbart. Hvis de truer som de åbenbart gør også så vil en politianmeldelse måske være en ide.

Det er rystende og det kan ikke være rigtig at I piger skal finde her i noget sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Line skriver at det er flere personer og at det er nogen fra Eroguide tilmed. Hvad med at skrive hvem det er.

 

Det er da en strålende ide. Tilsyneladende.

Jeg er bare bange for, at det kan få omkostninger for Line på anden vis (i form af primitiv hævn?). Måske var det en ide i første omgang at indberette forholdet med de faktuelle oplysninger til Admin?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Også en god ide, tilsyneladende, men det kan vel så også have de samme konsekvenser for Line som du frygter. Hvis du tror at det ikke får dem til at gøre noget hvis de kun siger det til Administrator så er det nu langt fra sikkert at det er rigtigt, hvis din tese om at de vil gøre noget holder vand. Administrator kan nok ikke stoppe dem jvf hvad Sisse skrev så er det desværre nogle drevne knægte i det her. Derfor jeg gik videre i mine forslag til hvordan det kunne stoppes.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da en strålende ide. Tilsyneladende.

Jeg er bare bange for, at det kan få omkostninger for Line på anden vis (i form af primitiv hævn?). Måske var det en ide i første omgang at indberette forholdet med de faktuelle oplysninger til Admin?

 

Jeg tror nok at EG's ønske om at der skal være højt til loftet og at pigerne må finde sig i lidt af hvert fra brugerne, er medvirkende til at det kan være omkostningsfuldt for pigerne at være i branchen.

 

Et andet forhold der også kan have betydning er at ingen - heller ikke ledelsen kender brugernes identitet, hvilket efter min mening giver for frie tøjler til at optræde som man lyster.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ludvig

Sådan som jeg læser Line's indlæg, skriver hun på vegne af 3 kollegaer.

 

Det tror jeg der er en grund til..! Hun plejer ikke at være mundlam og tilsyneladende virker hun til at være ret afklaret omkring sit job og hvad det indebære.

 

Mon ikke truslerne er af sådan karakter, at de krænkede piger slet ikke tør stå frem med navn/navne på de pågældende idioter som bestemt ikke er blandt de stiveste tissemænd i saunaen..??

 

Håber Admin og hans teknikerhold er blandet ind i sagen.. Noget tyder på at Eroguide, Facebook og glædespigejobbet ikke er nogen god Cocktail.. :eek:

 

VH Ludvig.

Redigeret af Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søde dejlige Line.

Harmen og vreden er vi to om at føle.

Men please - til alle - undlad at udlevere synderen her... Det kan risikere at forværre situationen for pigen/pigerne, der er blevet kompromitteret. :(

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Så skal der tænkes osv, for at det ikke lykkes personen at smadre hele pigens liv og jeg købte et taletidskort og udgav mig for at være denne mand og begyndte at skrive meget grimme sms til pigen om at hun var klam, ulækker og jeg skulle nok få min hævn for at afvise mig og på den måde fik vi overbevist hendes familie, at vi havde at gøre med en person der var blevet psykisk besat af hende og derfor prøvede med disse løgne om at hun var glædespige..

 

Godt tænkt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper 1968

Jeg skammes over mit køn og hvad nogle mænd kan finde på.

Det er fandeme for lavt, fuck et lavt selvære de må ha får at føle at de bliver nød til at true og mentalt voldtage disse kvinder.

Skammes :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...