Hop til indhold
snakie

Når kvinden ikke ligner billederne

Recommended Posts

Vi har sikkert alle været der. Døren bliver åbnet, og du synes ikke ligheden med billederne i annoncen er slående.
Jeg har faktisk aldrig lagt vildt vægt på billeder, da kemi og første indtryk for mig er vigtigere.

Forleden var jeg ude for det igen. Jeg havde kontaktet en udenlandsk GP og aftalt en times frækt selskab.
Jeg ankom til den aftalte adresse på klokkeslettet og skrev til hende. "Come second floor" er svaret. Jeg åbner hoveddøren og bevæger mig op ad trapperne.
Går forbi en halvåben dør, og er på vej op til næste etage, da hun tiltaler mig fra den åbne dør. I min hovedregning var det ikke 2. sal, men det har hun åbenbart fået galt fat i.
Bag døren står en virkelig virkelig smuk lyshåret kvinde iklædt skoleuniform, med den lækreste strutrøv under det korte skørt og det frækkeste, søde smil.
Jeg er øjeblikkelig solgt .. første indtryk. Godt nok synes jeg ikke hun ligner kvinden fra billederne i annoncen. Hun har i alt fald skiftet hårfarve, og hun taler forrygende godt engelsk trods hvad anmeldelser havde antydet. Men på det tidspunkt har jeg ikke den mindste lyst til at gøre indsigelser.

Efter en skøn seance, som strakte sig godt ud over den aftalte time, og hvor der var masser af tid til hyggesnak bagefter, fik jeg tøjet på, og bevægede mig mod min bil. På vejen ville jeg slå lyden til på mobilen igen, og blev noget overrasket over, at min frække legekammerat åbenbart havde skrevet til mig, mens vi legede?? "Are you there, BBY?" .. og 7 minutter senere .. "Are you coming, bby?"
Jeg måtte lige stoppe op et øjeblik, før den dæmrede for mig: Jeg havde simpelthen besøgt den forkerte kvinde! Hvad er sandsynligheden lige for, at to GP i samme opgang afventer en gæst på samme tidspunkt? Jeg er helt rundforvirret, og har har faktisk vildt dårlig samvittighed ift. hende, jeg havde skrevet med. Og hvad med hende, som jeg faktisk besøgte? Hun måtte jo have brændt en anden gæst af?

Tilbage i bilen bladrede jeg annoncer igennem, for at se, om jeg kunne finde ud af, hvem jeg faktisk havde besøgt :D
Jeg fandt en, hvor billederne faktisk lignede væsentlig bedre, og fik skrevet en pæn besked, hvor jeg forklarede fejltagelsen. 
Hun kunne bekræfte, at hun også havde en del ubesvarede opkald fra den stakkels gut, som havde bestil hende i skoleuniform.

Så når kvinden ikke ligner billederne i annoncen kan det være svindel, photoshop .. eller måske er du bare en klaphat, som ikke kan tælle etager :)

 

Redigeret af snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mange lande har de faktisk ikke begrebet "stueniveau". Så vores stueniveau er 1. sal. Vores 1. sal er 2. sal etc. Det giver nu også god mening. 

Men du havde i hvert fald en god oplevelse. Bare ærgerligt, for de to andre, at den anden gut ikke også gik forkert ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
snakie skrev, for 1 time siden:

Hun kunne bekræfte, at hun også havde en del ubesvarede opkald fra den stakkels gut, som havde bestil hende i skoleuniform.

Den der kommer først til mølle, får først malet :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren
lille_peter skrev, for 5 timer siden:

malet

Malket ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

DU har været heldig at støde på en flot pige på den forkerte etage, for de fleste piger på billeder som du møder bestemt ikke dem du ser  og de fleste er 8-15 år ældre når du er der og de fleste også en del kilo større og det sker desværre alt alt for tit. Så gå igen i stedet for at blive snydt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@futte

Så har du da været rundt om alle fordommene og udokumenterede påstande i denne branche. Hvis det er tilfældet som du skriver spilder du da din tid med overhovedet at forsøge at besøge de dejlig kvinder.

Og ligeledes med at forurene dette forum med dine skriverier.

Del dette indlæg


Link til indlæg
snakie skrev, for 10 timer siden:

Vi har sikkert alle været der. Døren bliver åbnet, og du synes ikke ligheden med billederne i annoncen er slående.
Jeg har faktisk aldrig lagt vildt vægt på billeder, da kemi og første indtryk for mig er vigtigere.

Forleden var jeg ude for det igen. Jeg havde kontaktet en udenlandsk GP og aftalt en times frækt selskab.
Jeg ankom til den aftalte adresse på klokkeslettet og skrev til hende. "Come second floor" er svaret. Jeg åbner hoveddøren og bevæger mig op ad trapperne.
Går forbi en halvåben dør, og er på vej op til næste etage, da hun tiltaler mig fra den åbne dør. I min hovedregning var det ikke 2. sal, men det har hun åbenbart fået galt fat i.
Bag døren står en virkelig virkelig smuk lyshåret kvinde iklædt skoleuniform, med den lækreste strutrøv under det korte skørt og det frækkeste, søde smil.
Jeg er øjeblikkelig solgt .. første indtryk. Godt nok synes jeg ikke hun ligner kvinden fra billederne i annoncen. Hun har i alt fald skiftet hårfarve, og hun taler forrygende godt engelsk trods hvad anmeldelser havde antydet. Men på det tidspunkt har jeg ikke den mindste lyst til at gøre indsigelser.

Efter en skøn seance, som strakte sig godt ud over den aftalte time, og hvor der var masser af tid til hyggesnak bagefter, fik jeg tøjet på, og bevægede mig mod min bil. På vejen ville jeg slå lyden til på mobilen igen, og blev noget overrasket over, at min frække legekammerat åbenbart havde skrevet til mig, mens vi legede?? "Are you there, BBY?" .. og 7 minutter senere .. "Are you coming, bby?"
Jeg måtte lige stoppe op et øjeblik, før den dæmrede for mig: Jeg havde simpelthen besøgt den forkerte kvinde! Hvad er sandsynligheden lige for, at to GP i samme opgang afventer en gæst på samme tidspunkt? Jeg er helt rundforvirret, og har har faktisk vildt dårlig samvittighed ift. hende, jeg havde skrevet med. Og hvad med hende, som jeg faktisk besøgte? Hun måtte jo have brændt en anden gæst af?

Tilbage i bilen bladrede jeg annoncer igennem, for at se, om jeg kunne finde ud af, hvem jeg faktisk havde besøgt :D
Jeg fandt en, hvor billederne faktisk lignede væsentlig bedre, og fik skrevet en pæn besked, hvor jeg forklarede fejltagelsen. 
Hun kunne bekræfte, at hun også havde en del ubesvarede opkald fra den stakkels gut, som havde bestil hende i skoleuniform.

Så når kvinden ikke ligner billederne i annoncen kan det være svindel, photoshop .. eller måske er du bare en klaphat, som ikke kan tælle etager :)

Har du evt. et par links? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
futte skrev, for 2 timer siden:

DU har været heldig at støde på en flot pige på den forkerte etage, for de fleste piger på billeder som du møder bestemt ikke dem du ser  og de fleste er 8-15 år ældre når du er der og de fleste også en del kilo større og det sker desværre alt alt for tit. Så gå igen i stedet for at blive snydt.

Men nu forholder det sig sådan, at der for mit vedkommende langt fra altid har været sammenhæng mellem pigens udseende og kemi. Jeg har haft så fantastiske oplevelser med naboens let buttede datter med fregner og skæve fortænder. Så jeg bruger ikke billederne til ret meget :)

Så jeg går ikke igen af den grund alene. Til gengæld går jeg, hvis jeg ikke fornemmer nogen form for kemi .. for begges skyld. Uanset om billederne er vellignende.

Men bortset fra det, synes jeg egentlig de fleste kvinder jeg har mødt denne vej, har passet ok udseendemæssigt. 

Redigeret af snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 6 minutter siden:

Har du evt. et par links? ;) 

Ikke denne gang. Jeg lovede, at holde id på den ene diskret, fordi hun var lidt ked af at have "stjålet en kunde" fra en kollega. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 20.2.2024 at 07:58:

Medmindre* pigen selvfølgelig er flot:lol:..

det er jo en anden sag  søde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...