Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er kommet lidt bagud med anmeldelserne. Men nu kommer så en om min oplevelse med Sophia. Hendes annonce beskriver hende rigtig godt. Hun er lidt buttet, som hun skriver. Men hvad man ikke kan se er hendes kønne ansigt og fantastiske øjne. Dem kan man godt svømme væk i. Jeg oplevede kommunikationen som hurtig og effektiv. Da jeg ankom blev jeg taget i mod af en sød og glad Sophia. Jeg bestilte en time. Planen var to omgange. Efter første runde troede jeg ikke jeg kunne blev klar igen. Efter lidt snak kom der liv igen og runde to blev lang og vild med flere stillinger og jeg var temmelig svedig bagefter. Jeg oplevede det som om Sophia bestemt kunne lide det og det ikke var skuespil. Hun bad hele tiden om mere. Hun kom også flere gange i løbet af de to omgange. Hun er på ingen måde stille under sexen.

Det bliver ikke sidste gang jeg besøger Sophia.

https://annoncelight.dk/showad/395751

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sophia er som det ses på billederne en smule buttet. Men hold da op hvor har hun bare det smukkeste model ansigt som man kan forestille sig! Dertil et virkelig smukt hår! Håret kom jeg vist til at ugle lidt under legen med hende da det på et tidspunkt gik lidt hedt til. Håber hun fik styr på det igen.

Fik et par søde komplimenter af Sophia. Den slags bliver man jo altid glad for at høre selvom det jo nok mest er en del af forretningen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er kun et minus, de piger der arbejder der, er for dyrer, men det ser ud til at de kan fastholde prisen, så man må jo gå ud fra at de har kunder nok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...