Hop til indhold

Recommended Posts

Det bliver lige en hurtig anmeldelse. Jeg har besøgt Sara C på et velkendt sted i Vejle. Jeg bestilte en time. De første 5 min gik med Google translate og bagefter i bad. sara er sku lækker. En helt fantastik krop og bryster. Hun var glad, smilende og virkede som om hun gerne ville servicere.

Vi startede med et blowjob, som var ganske udemærket og med masser af salv. Bagefter blev det min tur. Da hun begyndte rigtig at kunne lide det ønskede hun vi kom i gang. Min fornemmelse var lidt at hun ikke ønskede at komme. Hun ville gerne starte på toppen og vidste nok hvad hun gjorde. Hun var fantastisk stram og et fantastisk syn og nogle skønne bryster. Havde faktisk svært ved at vurdere om de var ægte. Så hvis ikke var de meget godt lavet. Jeg holdt ikke længe. Resten at tiden blev brugt på massage, som hun faktisk var ganske god til.

Jeg var aldrig helt op at ringe, men vil ikke udelukke jeg kunne finde på at besøge hende igen engang, for at se hvad det kan blive til. Hvis ikke for andet så er hun både lækker og sød. Hun er her kun er par dage mere.

https://annoncelight.dk/showad/395285

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...