Hop til indhold
maxmotor

Kaya - dejlig massage i Aalborg

Recommended Posts

Så var det min tur til at besøge søde Kaya efter at have læst de gode anbefalinger herinde.
https://annoncelight.dk/showad/314335 
Og hvilken skøn skøn og dejlig pige som modtog mig kærligt i døren, iklædt pikant undertøj.
Det var svært at få øjnene fra hendes flotte former - mens hun fik hurtigt det minimalistiske tøj af, og var klar til at massere mig helt nøgen. 
Jeg havde valgt 1 time, og jeg kunne virkelig mærke, at hun ønskede at jeg skulle have det så skønt, som muligt - og det havde jeg. Hendes fingre er magiske, og hun forstår at trykke og massere hele kroppen på den skønneste måde, mens hun af og til strejfede de rigtige steder, indtil hun gik videre til lingammassagen som efter lidt tid gav mig en virkelig skøn afslutning - selvom jeg gerne ville have trukket tiden lige der, så var jeg bare nødt til at overgive mig.
Hun var sød, og lå sig ved siden af mig helt stille nogle minutter mens jeg bare lå på ryggen for at nyde eftervirkningen.

Hun var nem at komme i dialog med (på engelsk) og stedet ligger centralt i Ålborg. Hyggeligt, rart og rent, med stearinlys og en dejlig atmosfære.
Jeg kan give min bedste anbefaling, hvis man er på udkig efter massage.

Billederne er 100% ægte - hun er virkelig en flot pige.

10/10 på alle parametre.
Om jeg kommer tilbage? Ja, det gør jeg, og jeg vil ikke nøjes med en time næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmotor skrev, for 2 timer siden:

 

Billederne er 100% ægte - hun er virkelig en flot pige.

10/10 på alle parametre.
Om jeg kommer tilbage? Ja, det gør jeg, og jeg vil ikke nøjes med en time næste gang.

Tak for review..

Jeg overvejer at besøge hende.. 

 

Er 120 min bedre tror du?

Er hun berørings villig

Redigeret af benny49

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lidt en anden oplevelse, men det er også ved at være noget tid siden jeg besøgte hende. Hun er bestemt lækker og og sød. Men jeg synes hendes tantra er intetsigende i forhold til det som man kan få ved Katia og tantra Jane. Begge anmeldt. Hvorfor nøjes med middelmådighed når man kan få det bedste. Men sådan er vi forskellige. Udfordringen er selvfølgelig at ingen af de to er i landet lige nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Singelguy skrev, for 54 minutter siden:

Jeg har lidt en anden oplevelse, men det er også ved at være noget tid siden jeg besøgte hende. Hun er bestemt lækker og og sød. Men jeg synes hendes tantra er intetsigende i forhold til det som man kan få ved Katia og tantra Jane. Begge anmeldt. Hvorfor nøjes med middelmådighed når man kan få det bedste. Men sådan er vi forskellige. Udfordringen er selvfølgelig at ingen af de to er i landet lige nu. 

Jeg har også prøvet tantra flere steder - og RIGTIG tantra i 3 timer... - og nej, det er ikke det man får, men til gengæld er det sjældent at de gode tantra piger er SÅ lækker som Kaya. Hun er nemlig helt i top - og jeg er forbi hende hver gang hun er i Aa.

Del dette indlæg


Link til indlæg
benny49 skrev, for 2 timer siden:

Tak for review..

Jeg overvejer at besøge hende.. 

 

Er 120 min bedre tror du?

Er hun berørings villig

Ja, jeg måtte gerne røre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Singelguy skrev, for 1 time siden:

Jeg har lidt en anden oplevelse, men det er også ved at være noget tid siden jeg besøgte hende. Hun er bestemt lækker og og sød. Men jeg synes hendes tantra er intetsigende i forhold til det som man kan få ved Katia og tantra Jane. Begge anmeldt. Hvorfor nøjes med middelmådighed når man kan få det bedste. Men sådan er vi forskellige. Udfordringen er selvfølgelig at ingen af de to er i landet lige nu. 

Hun skriver intet om tantra. Jeg regnede med at få massage som hun skriver, og det gjorde hun godt. Og hendes indlevelse gav mig bare en rigtig god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmotor skrev, 1 time siden:

Hun skriver intet om tantra. Jeg regnede med at få massage som hun skriver, og det gjorde hun godt. Og hendes indlevelse gav mig bare en rigtig god oplevelse.

Vil du sige det er ikke Tantra men en lækker b2b erotisk massage?

Hvor hun glider nøgen rundt på dig?

og kommer hun op så brysterne er ved dit hoved?

laver hun 69 view? Altså hvor hun vender omvendt?

det er frækt syntes jeg. Må man røre missen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har også prøvet tantra flere steder - og RIGTIG tantra i 3 timer... - og nej, det er ikke det man får, men til gengæld er det sjældent at de gode tantra piger er SÅ lækker som Kaya. Hun er nemlig helt i top - og jeg er forbi hende hver gang hun er i Aa.

Og hun er et besøg værd?

Min erfaring er tantra Jane, Monica I Ålborg og Silvia.

Det virker til man må røre lidt mere her.. 

Også missen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kaya er dejlig - hun giver en skøn b2b olie massage med perfekt lingam massage. 
Hin har en skøn krop som man må røre ved. Og så har hun en indlevelse og seriøsitet som gør det hele værd. 
Men forventes Tantra ……. Så er det noget helt andet og sikkert fint fint. Men det Kaya kan er bare perfekt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Greyman skrev, for 17 timer siden:

Kaya er dejlig - hun giver en skøn b2b olie massage med perfekt lingam massage. 
Hin har en skøn krop som man må røre ved. Og så har hun en indlevelse og seriøsitet som gør det hele værd. 
Men forventes Tantra ……. Så er det noget helt andet og sikkert fint fint. Men det Kaya kan er bare perfekt 

Meget præcist: JA
Det er egentligt også bare det, jeg har forsøgt at skrive hele tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
benny49 skrev, den 19.2.2024 at 23:50:

Og hun er et besøg værd?

Min erfaring er tantra Jane, Monica I Ålborg og Silvia.

Det virker til man må røre lidt mere her.. 

Også missen

Hejsa har du link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 7 minutter siden:

 tantra Jane, Monica I Ålborg og Silvia , ku jeg forestille mig ...

 

Det er bare ikke god skik, at henvise til andre under en anmeldelse af Kaya

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ufff hun lyder og ser godt nok fræk ud hende Kaya !. Tror i man kan få hende overtalt til lidt sex eller våd sutter hvis man bliver alt hård under massagen og hånd ikke er tilstrækkelig nok - selvfølgelig mod betaling :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
ListePikkenDK skrev, for 2 minutter siden:

Ufff hun lyder og ser godt nok fræk ud hende Kaya !. Tror i man kan få hende overtalt til lidt sex eller våd sutter hvis man bliver alt hård under massagen og hånd ikke er tilstrækkelig nok - selvfølgelig mod betaling :-P

 

Sex kan du godt opgive efter min mening  og sikker på hun kan klare selv den mest hårde rejsning under hendes kyndige håndtering.     

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmotor skrev, den 19.2.2024 at 17:00:

Så var det min tur til at besøge søde Kaya efter at have læst de gode anbefalinger herinde.
https://annoncelight.dk/showad/314335 
Og hvilken skøn skøn og dejlig pige som modtog mig kærligt i døren, iklædt pikant undertøj.
Det var svært at få øjnene fra hendes flotte former - mens hun fik hurtigt det minimalistiske tøj af, og var klar til at massere mig helt nøgen. 
Jeg havde valgt 1 time, og jeg kunne virkelig mærke, at hun ønskede at jeg skulle have det så skønt, som muligt - og det havde jeg. Hendes fingre er magiske, og hun forstår at trykke og massere hele kroppen på den skønneste måde, mens hun af og til strejfede de rigtige steder, indtil hun gik videre til lingammassagen som efter lidt tid gav mig en virkelig skøn afslutning - selvom jeg gerne ville have trukket tiden lige der, så var jeg bare nødt til at overgive mig.
Hun var sød, og lå sig ved siden af mig helt stille nogle minutter mens jeg bare lå på ryggen for at nyde eftervirkningen.

Hun var nem at komme i dialog med (på engelsk) og stedet ligger centralt i Ålborg. Hyggeligt, rart og rent, med stearinlys og en dejlig atmosfære.
Jeg kan give min bedste anbefaling, hvis man er på udkig efter massage.

Billederne er 100% ægte - hun er virkelig en flot pige.

10/10 på alle parametre.
Om jeg kommer tilbage? Ja, det gør jeg, og jeg vil ikke nøjes med en time næste gang.

Fik totalt jern på af den anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
ListePikkenDK skrev, for 16 timer siden:

Ufff hun lyder og ser godt nok fræk ud hende Kaya !. Tror i man kan få hende overtalt til lidt sex eller våd sutter hvis man bliver alt hård under massagen og hånd ikke er tilstrækkelig nok - selvfølgelig mod betaling :-P

Ud fra hun direkte skriver, at hun IKKE tilbyder sex, så er svaret nok nej. Med al respekt, så tror jeg ikke din hårde pik er noget specielt for hende. Dem ser hun jo hele tiden - hvorfor skulle det gøre nogen forskel? Hvis HJ ikke er nok for dig, så er det vel bare ærgerligt - du kan finde massere af GP'er der tilbyder mere :) 

Det vil være ret respektløst at prøve at overtale hende til noget hun direkte siger, at hun ikke tilbyder. Uanset betaling.

Men er helt sikker på, at du er velkommen til at besøge hende til de ydelser hun tilbyder - og hvis du besidder guds gave til kvinder mellem dine ben som hun simpelthen ikke kan undvære, så er jeg sikker på hun selv nok skal spørge, om hun må prøve den. Men medmindre hun selv tager initiativ, så håber jeg du respekterer hvad hun skriver og nyder hendes ydelser som de er :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Only_by_Night skrev, for 25 minutter siden:

Ud fra hun direkte skriver, at hun IKKE tilbyder sex, så er svaret nok nej. Med al respekt, så tror jeg ikke din hårde pik er noget specielt for hende. Dem ser hun jo hele tiden - hvorfor skulle det gøre nogen forskel? Hvis HJ ikke er nok for dig, så er det vel bare ærgerligt - du kan finde massere af GP'er der tilbyder mere :) 

Det vil være ret respektløst at prøve at overtale hende til noget hun direkte siger, at hun ikke tilbyder. Uanset betaling.

Men er helt sikker på, at du er velkommen til at besøge hende til de ydelser hun tilbyder - og hvis du besidder guds gave til kvinder mellem dine ben som hun simpelthen ikke kan undvære, så er jeg sikker på hun selv nok skal spørge, om hun må prøve den. Men medmindre hun selv tager initiativ, så håber jeg du respekterer hvad hun skriver og nyder hendes ydelser som de er :) 

 

 

Hvis du aldrig tager chancen vinder du aldrig bamsen !. Men jeg hør hvad du siger , altid være en gentleman …;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ListePikkenDK skrev, for 59 minutter siden:

Hvis du aldrig tager chancen vinder du aldrig bamsen !. Men jeg hør hvad du siger , altid være en gentleman …;)

Haha, det er også rigtigt. Jeg syntes bare lige den besked var lidt for "jeg er liderlig, så mon ikke jeg kan overtale hende til at tage min pik". Man skal huske at bruge det rigtige hoved til beslutninger, også indenfor denne "hobby" ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kaya er i en klasse for sig selv og en af de piger der kommer med gode jævne mellemrum - desværre bliver hun aldrig særlig længe. Efterhånden noget tid siden hun sidst rev den af på mig.. Hendes "massage" får seriøst en i den syvende himmel.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
benny49 skrev, den 19.2.2024 at 23:50:

Og hun er et besøg værd?

Min erfaring er tantra Jane, Monica I Ålborg og Silvia.

Det virker til man må røre lidt mere her.. 

Også missen

Hun er klart et besøg værd. Jeg er ikke så imponeret af Monica og Silvia. Monica betragter jeg lidt som en snyder. Man betaler for mutual touch, men hun fjerner ens hænder, når man rører, selv ved lårene eller røven. Silvia er god nok, men hun går i gang med kalorius sidder hun så man ikke kan røre hende, og det er en skam da hun er mega lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, den 1.3.2024 at 21:02:

Hun er klart et besøg værd. Jeg er ikke så imponeret af Monica og Silvia. Monica betragter jeg lidt som en snyder. Man betaler for mutual touch, men hun fjerner ens hænder, når man rører, selv ved lårene eller røven. Silvia er god nok, men hun går i gang med kalorius sidder hun så man ikke kan røre hende, og det er en skam da hun er mega lækker.

Det ser ud til Kaya er tilbage? I Vejle.. 

Eller er det ikke tilfældet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...