Hop til indhold
Ståpik

Brand varm ægte liderlig kæreste sex

Recommended Posts

Besøgte hende for flere år siden i Odense, den gang holdt hun til i en klam og rodet lejlighed som stank af røg. Havde aftalt 69:uden og sex med, men da jeg så at der lå brugte bind på gulvet og hun lugtede extremt af sved, vendte jeg om på hælen og skred så med mindre hun har taget et hygiejne kursus så tror je at jeg ville holde mig væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til tider er der en grund til en pige opretter en ny annonce… Har ikke selv besøgt hende, hendes anmeldelser falder ikke i min smag, og så er prisen underordnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er nogen af de ærligste jeg har set, og sex med hende var virkeligt godt da jeg var forbi. Der blev dog røget indenfor i lejligheden (der kunne trænge til en kærlig hånd), og det var ikke helt muligt at føre en almindelig samtale med hende.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/148491-et-frækt-og-ærligt-knald-hos-selina-i-valby-beklageligvis-i-et-rygerhjem/?tab=comments#comment-1363741

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, 1 time siden:

Billederne er nogen af de ærligste jeg har set, og sex med hende var virkeligt godt da jeg var forbi. Der blev dog røget indenfor i lejligheden (der kunne trænge til en kærlig hånd), og det var ikke helt muligt at føre en almindelig samtale med hende.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/148491-et-frækt-og-ærligt-knald-hos-selina-i-valby-beklageligvis-i-et-rygerhjem/?tab=comments#comment-1363741

Hvorfor var det ikke muligt at føre en samtale med hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 time siden:

Billederne er nogen af de ærligste jeg har set, og sex med hende var virkeligt godt da jeg var forbi. Der blev dog røget indenfor i lejligheden (der kunne trænge til en kærlig hånd), og det var ikke helt muligt at føre en almindelig samtale med hende.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/148491-et-frækt-og-ærligt-knald-hos-selina-i-valby-beklageligvis-i-et-rygerhjem/?tab=comments#comment-1363741

Hej 

vil lige sige at der er flere der ikke laver om på vores billeder. ;)  fx Jennifer romantika også. 
Sku du en dag være i nærheden af mig en dag er du mere en velkommen til at komme og sige hej til giraffen :) gir en kildevand med på vejen. 
 

knus 

hera 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor var det ikke muligt at føre en samtale med hende 

Når vi ikke lige var i gang med sex sad hun nærmest og stirrede ud i luften, og havde svært ved at svare på de ting jeg sagde. Måske hun bare er i sit element når hun dyrker sex, men har svært ved at fungere i en social sammenhæng.

[email protected] skrev, for 2 timer siden:

Hej 

vil lige sige at der er flere der ikke laver om på vores billeder. ;)  fx Jennifer romantika også. 
Sku du en dag være i nærheden af mig en dag er du mere en velkommen til at komme og sige hej til giraffen :) gir en kildevand med på vejen. 
 

knus 

hera 

Lige præcis dine billeder tror jeg på, og har da før kigget en del på dem. Nu kommer jeg ikke så meget i Vojens eller den øvrige landfaste side af broen, er der et nyt sted i KBH du huserer efter pure-passion er lukket?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 19 timer siden:

Når vi ikke lige var i gang med sex sad hun nærmest og stirrede ud i luften, og havde svært ved at svare på de ting jeg sagde. Måske hun bare er i sit element når hun dyrker sex, men har svært ved at fungere i en social sammenhæng.

Lige præcis dine billeder tror jeg på, og har da før kigget en del på dem. Nu kommer jeg ikke så meget i Vojens eller den øvrige landfaste side af broen, er der et nyt sted i KBH du huserer efter pure-passion er lukket?

Jeg er kun i Valby ( vigerslevvej) og kommer der 5-6 april og jeg gir stadig en vand skulle det være. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, for 4 timer siden:

Jeg er kun i Valby ( vigerslevvej) og kommer der 5-6 april og jeg gir stadig en vand skulle det være. :) 

Det var da et godt tilbud du gav der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...