Hop til indhold
Gb Babe

Så er jeg klar til GANGBANG igen.Bundliderlig tøs trænger til opmærksomhed lørdag d. 2-3 kl 12.

Recommended Posts

Spændende nok 

Undre mig alligevel lidt over billederne. De to forskellige sæt brystet tvivler jeg kommer fra samme krop. 

En andet ting som selvfølgelig er helt op til pigen. Er at alt kan foregå uden kondom og med sprøjt i fissen. Men hvis der skal gives analt, er det med kondom ? Men der må jo være en grund..

Ellers spændende koncept. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige her….tror jeg det er langt bedre at vide end at gætte.

jeg har besøgt hende og både set hende liggende og siddende og de bryster jeg kan se på billederne ligner rigtig rigtig godt det jeg mødte. Både når de lå ned og sad op.

Diskussionen om med og uden skal man vel tag med pigen, jeg kan nu godt se fordele ved at analt er med kondom. Eksempelvis at alle andre til gangbang ikke skal kysse en mund som har slikket en pik der har haft anal med pigen. Ville jeg også selv foretrække.

Men, skriv dog og spørg!

Jesper
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Er der nogen der vil og kan berette fra arrangementet. Pigen synes jeg ser dejlig ud og jeg håber hun gentager en dag hvor jeg har mulighed for at deltage. Men vil da gerne høre om det forløb godt og var en succes!

Kh

 

Jesper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest donttrip
Jesperh6 skrev, den 22.2.2024 at 21:37:

Lige her….tror jeg det er langt bedre at vide end at gætte.

jeg har besøgt hende og både set hende liggende og siddende og de bryster jeg kan se på billederne ligner rigtig rigtig godt det jeg mødte. Både når de lå ned og sad op.

Diskussionen om med og uden skal man vel tag med pigen, jeg kan nu godt se fordele ved at analt er med kondom. Eksempelvis at alle andre til gangbang ikke skal kysse en mund som har slikket en pik der har haft anal med pigen. Ville jeg også selv foretrække.

Men, skriv dog og spørg!

Jesper
 

Sådan. Endelig en der Har ordet i sin magt. Keep on trucking Jesper.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...