Hop til indhold

Så er jeg klar til GANGBANG igen.Bundliderlig tøs trænger til opmærksomhed lørdag d. 2-3 kl 12.

Featured Replies

Skrevet
Arrangementet bliver holdt lørdag 2-3 i Vestjylland.Vi starter Kl 12.

Mulighed for at deltage i enten 2 eller 3 timer.

Pris 2 timer 1500.3 timer 1900

Blow og sex er uden.

Sms/WhatsApp 71366117

Redigeret af Gb Babe
!

Skrevet

Spændende nok 

Undre mig alligevel lidt over billederne. De to forskellige sæt brystet tvivler jeg kommer fra samme krop. 

En andet ting som selvfølgelig er helt op til pigen. Er at alt kan foregå uden kondom og med sprøjt i fissen. Men hvis der skal gives analt, er det med kondom ? Men der må jo være en grund..

Ellers spændende koncept. 

Skrevet

Lige her….tror jeg det er langt bedre at vide end at gætte.

jeg har besøgt hende og både set hende liggende og siddende og de bryster jeg kan se på billederne ligner rigtig rigtig godt det jeg mødte. Både når de lå ned og sad op.

Diskussionen om med og uden skal man vel tag med pigen, jeg kan nu godt se fordele ved at analt er med kondom. Eksempelvis at alle andre til gangbang ikke skal kysse en mund som har slikket en pik der har haft anal med pigen. Ville jeg også selv foretrække.

Men, skriv dog og spørg!

Jesper

Skrevet

Hejsa.

Er der nogen der vil og kan berette fra arrangementet. Pigen synes jeg ser dejlig ud og jeg håber hun gentager en dag hvor jeg har mulighed for at deltage. Men vil da gerne høre om det forløb godt og var en succes!

Kh

Jesper

Skrevet
Jesperh6 skrev, den 22.2.2024 at 21:37:

Lige her….tror jeg det er langt bedre at vide end at gætte.

jeg har besøgt hende og både set hende liggende og siddende og de bryster jeg kan se på billederne ligner rigtig rigtig godt det jeg mødte. Både når de lå ned og sad op.

Diskussionen om med og uden skal man vel tag med pigen, jeg kan nu godt se fordele ved at analt er med kondom. Eksempelvis at alle andre til gangbang ikke skal kysse en mund som har slikket en pik der har haft anal med pigen. Ville jeg også selv foretrække.

Men, skriv dog og spørg!

Jesper

Sådan. Endelig en der Har ordet i sin magt. Keep on trucking Jesper.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.