Hop til indhold
Guest tzatiki

Eventyret om Mathilda fra SexyClub.dk

Recommended Posts

Guest tzatiki

Ankomst. Vandtårnsvej. Jeg er sent på den. Vintertrafikken tog røven på mig, og de 17 minutter på GPS’en må være på en sommerdag uden for myldretidstrafikken. ”Hvorfor fanden skulle jeg også lige vælge at køre helt til Søborg?”, mumler jeg for mig selv.

 

Jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg kan parkere i sneen, så jeg vender om igen. Mærker en overdreven irritation over det røde lys i krydset. Får endelig drejet til venstre og parkerer ved idémøbler. Når lige at tænke, at vi faktisk godt kunne trænge til en ny sofa derhjemme.

 

Hænderne er iskolde, da jeg drejer om hjørnet og ind på stien mod nr. 68. ”Bank hårdt på døren”, står der. Jeg trykker på dørklokken.

 

”Hold da op alt det sne”, siger kvinden, der åbner døren. Det må være telefondamen. Jeg beklager forsinkelsen. ”Det gør ikke noget”, siger hun og viser mig ned mod et værelse. Jeg indsnuser tobaksrøgen, og får lyst til et nikotinplaster. ”Pigen kommer om lidt”, forsikrer telefondamen og går igen.  

 

Jeg ser mig omkring. Det ligner ikke mit soveværelse, men et bollerum med en lænestol, et bord og en elskovsrede, der er hævet et godt stykke over gulvet og flankeret af store spejle med guldbelagt ramme.

 

Så banker det på døren. Jeg besvarer med et forsigtigt: ”Kom ind”, uden dog at føle ejerskabsfornemmelse af bollerummet. Så træder den knapt så rødhårede, græskelskende Mathilda ind. På sexyclub.dk er hun både 21 somre og 24 år. Hun virker bekendt. 

 

 ”Hej, jeg hedder Sofia, hvad kan jeg hjælpe med?”, siger hun.  ”Øh, Sofia? – så er det altså ikke dig, jeg har en aftale med”, får jeg fremstammet. Hun ser overrasket ud og spørger, hvem jeg så har en aftale med. Det kan jeg ikke huske. Navnet er forsvundet fra hukommelsen. Det samme er billederne fra hjemmesiden. Det er jo også over en time siden, at jeg ringede.

 

Da Sofia er på vej ud til telefondamen, går det op for hende, at hun hedder Mathilda. Hun undskylder. Jeg griner og får også selv hukommelsen tilbage. Nu husker jeg, at vi mødtes for over et år siden på Cassiopeia. Jeg har ikke været der siden. Hun ligner sig selv fra den dag, men billederne på sexyclub.dk kunne være af en hvilken som helst Mathilda fra Matas med flotte øjne og velplejede negle.

 

”Nå, men kan jeg hjælpe med noget?”, siger hun med et smil. Jeg rækker hende 1.100 kr. og hun går ud til telefondamen. ”Jeg er tilbage om et øjeblik”, siger hun. Jeg tager tøjet af. Venter. Siddende på elskovsreden med de lange ben hængende ud over kanten, som sad jeg ensom på en mole og ventede på at solen stod op.

 

Så kommer Mathilda ind. Hun er kun iført trusser og bh. De kvindelige former træder frem. Jeg kan godt lide det, jeg ser. Jeg ved ikke om det er gengældt, men hun er nærværende og kysser godt. Det er svært at få øjnene væk fra de flotte D-skåle.

 

De sidste rester af tøjet ryger nænsomt af, og vi træder et trin op mod himlen. Jeg smager på champagnens naturlige bobler og nyder synet af den glatbarberede vulkan, mens hænderne nysgerrigt går på opdagelse. Hun tager imod. Giver tilbage. Elskovsreden bliver grådigt indtaget af det elskende par. En halv time tættere mod himlen fordamper som nyfalden sne i tøvejr. Som minutterne går mærker jeg en snigende frygt for telefondamens pludselige banken på døren, som var det min mor. Hun når det ikke før flasken er tom.

 

Vi kysser farvel i døråbningen. ”Der er fri passage”, siger hun. ”Det er lige meget – jeg kender alligevel ikke nogen her”, siger jeg. Solen er gået ned.

 

 

Anmeldelse fra oktober 2012:

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...