Hop til indhold

Annoncesektionen

Featured Replies

Skrevet

Jeg betragter mig almindeligvis som et tålmodigt menneske, men nu er jeg alligevel blevet lidt træt af at min annonce ikke bliver fornyet. Jeg har brug for at rette i min tekst, og jeg er temmelig træt af at spørge folk om de har læst min annonce, og det så viser sig, at de kun kan læse første afsnit…..

Er det mon muligt at få en melding om, hvorvidt annoncesektionen kommer til at køre eller ej? Kunne man aktivere annoncerne og lade dem forblive sådan, til vi igen kan betale?

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 13 timer siden:

Mon ikke at det er denne herre @Administrator som der skal svare på dit spørgsmål @Liv

Jo, det er netop derfor jeg har lagt den her, hvor man kunne ha en forventning om at admin kigger med :) 

Skrevet
Liv skrev, for 2 timer siden:

Det er nu gået en uge uden respons på denne tråd fra @Administrator. Er det muligt at @Keeper @Stapler eller @Bryan Mills kan komme med input til situationen i annoncesektionen? <3

Desværre ikke Liv. Vi moderatorer har ikke noget med annoncesektion at gøre. 

Skrevet
  • Author
Bryan Mills skrev, for 1 time siden:

Desværre ikke Liv. Vi moderatorer har ikke noget med annoncesektion at gøre. 

Tusind tak for svar. Har I mulighed for at prikke til @Administrator eller oplyse, om han er bortrejst i længere tid? ;)

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.