Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa...

Var I Dubai for nogle måneder siden.....Umiddelbart et kedeligt sted...hørte om at der var nogle steder man kunne besøge og massageklinikker..Er der nogle her der kan hjælpe med oplysninger eller oplevelser..

 

mvh

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa...

Var I Dubai for nogle måneder siden.....Umiddelbart et kedeligt sted...hørte om at der var nogle steder man kunne besøge og massageklinikker..Er der nogle her der kan hjælpe med oplysninger eller oplevelser..

 

mvh

 

Tidligere var der et sted som hed the viper room som var en natklub men med masser af piger som man kunne lave en aftale med. Ved ikke om det sted stadig findes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere var der et sted som hed the viper room som var en natklub men med masser af piger som man kunne lave en aftale med. Ved ikke om det sted stadig findes.

 

tusind tak...det er da en begyndelse  mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skulle være en del muligheder, jeg kigger selv på Dubai for tiden.For info er der en meget interessant hjemmeside der dækker vores lillehobby i det meste af verden:

 
Wikisexguide.com

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Der skulle være en del muligheder, jeg kigger selv på Dubai for tiden.For info er der en meget interessant hjemmeside der dækker vores lillehobby i det meste af verden:

 
Wikisexguide.com

 

 

tusind tak...den er rigtigt god..... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan finde piger på de fleste hotels. Alle de steder hvor der er en bar er der også piger. 

Dyrt hotel = dyre piger. 

Du kan finde piger fra Kina, Filipineren, Øst Europa og fra Afrika og priser fra 1000 Dhms 

Men pas nu på dernede det er jo et muslimsk land. Og det er ikke sjovt hvis din taxa køre dig til politiet i stedet for til dit hotel.

Det kan også være lidt af en kunst og få dem med op. 

Jer er kommet i Dubai i mere end 5 år og boet der 3 år, og har været på mange dejlige hoteller  :-P  og mødt mange piger.

 

Hvis du ønsker kan jeg vel nok finde en liste med de hoteller jeg har været på.

 

Ps Husk ingen offentlige kys og vær diskret.. Bare et godt råd

Redigeret af krisdane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan finde piger på de fleste hotels. Alle de steder hvor der er en bar er der også piger. 

Dyrt hotel = dyre piger. 

Du kan finde piger fra Kina, Filipineren, Øst Europa og fra Afrika og priser fra 1000 Dhms 

Men pas nu på dernede det er jo et muslimsk land. Og det er ikke sjovt hvis din taxa køre dig til politiet i stedet for til dit hotel.

Det kan også være lidt af en kunst og få dem med op. 

Jer er kommet i Dubai i mere end 5 år og boet der 3 år, og har været på mange dejlige hoteller  :-P  og mødt mange piger.

 

Hvis du ønsker kan jeg vel nok finde en liste med de hoteller jeg har været på.

 

Ps Husk ingen offentlige kys og vær diskret.. Bare et godt råd

 

Hej KrisDane....Det må du meget gerne.... Nej det med "public affection" har jeg hørt.....heller ikke holde hånd etc...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...