Catman 183 Skrevet 18. Februar https://annoncelight.dk/showad/395715 er der nogen som har været forbi, og evt komme med et input?. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toyota 14 Skrevet 20. Februar Catman har du besøgt hende? Har talt og skrevet lidt med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 21. Februar Har skrevet lidt med hende. Virker meget frisk. Ugenert sted på landet. Standardpris for en time, var det hun oplyste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 190 Skrevet 22. Februar hvem kører ned og stikker periskopet op ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 22. Februar F-jernet skrev, for 6 timer siden: hvem kører ned og stikker periskopet op ? Ikke mig ! Jeg knepper min thai ex-kone med store meloner og stor numse et par gange om ugen - øko, anal, blow og op til 3 x sprøjt på en time for 500 pr gang. Så Anne - selvom hun ser sprød ud - er lidt for dyr, bare for variationens skyld :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John6valby 62 Skrevet 22. Februar (edited) Gladforpir skrev, for 1 time siden: Ikke mig ! Jeg knepper min thai ex-kone med store meloner og stor numse et par gange om ugen - øko, anal, blow og op til 3 x sprøjt på en time for 500 pr gang. Så Anne - selvom hun ser sprød ud - er lidt for dyr, bare for variationens skyld Bliver helt ked af det ikke er min x kone Redigeret 22. Februar af John6valby Glemte teksten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 28 Skrevet 22. Februar Wauww det samme her ;-)) Tilbyder hun til fremmede eller kun til dig ? Hun ser fræk og fantastisk ud sf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LangMand 0 Skrevet 22. Februar (edited) Gladforpir skrev, for 3 timer siden: Ikke mig ! Jeg knepper min thai ex-kone med store meloner og stor numse et par gange om ugen - øko, anal, blow og op til 3 x sprøjt på en time for 500 pr gang. Så Anne - selvom hun ser sprød ud - er lidt for dyr, bare for variationens skyld Wow... Kan man komme i kontakt med hende? Gerne til massage og HJ. Skriv gerne direkte til mig. Redigeret 22. Februar af LangMand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 22. Februar jeg prøver at spørge. Hun er lidt i pengenød, så måske... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendbent 7 Skrevet 22. Februar Gladforpir skrev, for 5 timer siden: jeg prøver at spørge. Hun er lidt i pengenød, så måske... Jeg er også på hvis det er mulighed ser sku godt ud så støtter gerne økonomisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catman 183 Skrevet 22. Februar Nej jeg har ikke været der….. jeg valgte den sikre løsning, som ikke er thai. men hold fast gladforpir’s x ser lækre lækker ud jeg er på hvis hvis hun er frisk :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Perlen 0 Skrevet 23. Februar Gladforpir skrev, for 13 timer siden: jeg prøver at spørge. Hun er lidt i pengenød, så måske... Gir også gerne lidt lommepenge til hende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Psoeren27 1 Skrevet 23. Februar Ex ser lækker ud, hvor på Sjælland er vi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrik68 25 Skrevet 24. Februar Gladforpir skrev, den 22.2.2024 at 16:53: jeg prøver at spørge. Hun er lidt i pengenød, så måske... Hun der rigtig dejlig ud, jeg kunne også fristes til en dejlig blød thai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 28 Skrevet 24. Februar Tror hun kan få travlt hvis hun er interesseret ;-))) Men ikke sikkert vi hører mere om hende ? Hun er ellers super lækker så håber vi hører fra hendes ex igen ;-))))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 25. Februar nike10 skrev, for 18 timer siden: Tror hun kan få travlt hvis hun er interesseret ;-))) Men ikke sikkert vi hører mere om hende ? Hun er ellers super lækker så håber vi hører fra hendes ex igen ;-))))) Ja, hun ville tænke over det - tænker det er lidt grænseoverskridende på en måde. (Mig er hun jo tryg ved - og hun ved, hvad jeg "gør ved hende"... :-) ) Undskyld afsporingen til trådstarter ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catman 183 Skrevet 25. Februar Det er helt ok jeg synes det var en inspirerende afsporing :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg