Hop til indhold
GBlover

Natasha Vejle - Dejligt Knald

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/394920

Jeg var oppe og knalde Natasha. Lækker kvinde med naturlige bryster, flot kulør og har stadig ungdommens dejlighed over sig, som man mærker under sexen. Billedet hvor hun har røven fremme viser rigtig godt, hvordan hendes krop er. Sidst jeg besøgte stedet var det jo ikke lige det på billederne, jeg mødte.

Mellem benene og ballerene en drøm at skue, nogle er jo bare så flotte dernede. Betagende skøn, delikat med det lyserøde og en fryd at føle på og slikke. Dejligt hun gav mig tid til at nyde det og kom med støn. Hun var på alle fire og sænkede snart overkroppen for at blotte sig endnu mere.

Sexen var god; slik, blow uden, bagfra, ridetur, bagfra, hun var ikke til missionær.
Venlig og imødekommende var hun overfor mig, vil klart anbefale hende.

Redigeret af GBlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i starten af uge, og jeg er helt enig! Hvad jeg mest kunne lide ved hende er, at hun ikke er fake men alt er helt naturligt ved hende. 

Eneste minus ved stedet var, at dørtelefonen ikke virker og hun skulle ud og hente mig ved en relativt trafikeret vej - men hun var der til gengæld super hurtigt, var ikke længe jeg ventede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...