Hop til indhold
sweetstone

Ginkgo biloba godt for potensen.

Recommended Posts

For ca 3 uger siden startede jeg med at tage Ginkgo Biloba, mest for at afprøve produktet mod kolde hænder/fødder.

Der er nu kommet betydeligt mere varme i hænder/fødder, + en større stivhed i pikken. :)

Måske andre der har lyst at afprøve.  https://www.matas.dk/matas-striber-ginkgo-biloba-100-tabl?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI0JXg5-K0hAMVxz0GAB0IawEUEAQYAiABEgJFTfD_BwE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tippet - det skal da lige prøves - ikke så meget for potensen, men jeg fik Reynauds Syndrom (hvide fingre) af corona vaccine - og det gør forbandet ondt, når jeg er ude i temperaturer under 10 grader - hele hånden bliver hvid - kunne være det kunne hjælpe lidt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernet skrev, for 59 minutter siden:

Tak for tippet, det skal da overvejes. 

Haar det påvirket din søvn? 

Nej søvnen er som den plejer, og den er god.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansenDanmark skrev, for 25 minutter siden:

Tak for tippet. 
Nu er der indkøbt Ginko Biloba på tilbud :D

Nu må vi se hvordan det går 

Som med al anden kosttilskud skal der gå lidt tid, før det virker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Tak for et yderst brugbart indlæg....Sjovt nok er jeg selv startet i forgårs, på anbefaling...mod samme (kolde hænder/fødder)....

Min motivation har da lige fået et "gok" opad efter denne tråd...:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i ryger er en af de 'almindelige ikke alvorlige bivirkninger' kolde hænder og fødder.

Så at stoppe med rygning er garanteret at virke. Ginkgo'en er da værd at prøve også, for potensen jeg har ikke kolde fødder. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...