Hop til indhold
Aarhusfyr

Sara i Århus

Recommended Posts

tjo hun sige da godt ud.. meen der er bare en lille rød alam klokke som ringe hos mig.. når hun ikke skrive på dansk i profilen. og osse prisser sige osse noget om. hvor "god" hun er.

dog kan google så ikke finder hendes billeder på ander sidener.. det da et plus jo. 

JEG HAR IKKE PRØVET HENDE. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft ringet til hende, accenten tyder på østeuropæisk. Hun sagde det var hende på billederne og nævnte selv tatoveringen, hvilket er ret let at konkludere om det er hende. Hun lød rigtig sød og besøger hende måske i næste uge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft ringet til hende, accenten tyder på østeuropæisk. Hun sagde det var hende på billederne og nævnte selv tatoveringen, hvilket er ret let at konkludere om det er hende. Hun lød rigtig sød og besøger hende måske i næste uge

okay.. jamen hvis du gør det. så må du da lige skrive hvad du synes om hende. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun ser da godt nok appetitlig ud. Smid lige en anmeldelse når du har været forbi. For det kunne da godt være et sted, hvor bissen skulle bore efter fornøjelse :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror I virkelig på, at pigen på 2-8-9 er den samme som pigen på resten af billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hun er for lækker.

Interessant om billederne er ægte og om hun giver en god service.

Holder hun til i Montanagade som visse andre østpiger ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende har jeg besøgt i tirsdags på et hotel i Århus. Så kan bekræfte billederne. Især tatoveringen er letgenkendelig. Men det skal tilføjes at bortset fra billede nummer 2 (selfie, der er mere interessant end Helle Thornings), så er de øvrige taget af en dygtig fotograf, så de er rigtig flotte. De fleste piger kan ikke helt holde standarden fra diverse modelfotos. Sharapova ser også bedre ud på modelfotos end svedende på en tennisbane.

 

Hun er lidt rund bagtil, men slank om livet og med flotte, store, faste, silikonefri bryster. Hun og veninden (som også kunne have været med for 1.400 for en halv time) er fra Polen og taler rigtig godt engelsk.

 

Jeg fik 45 min. til 1.000 kr. Vi startede med et fælles bad, som også idebar noget superfransk under bruseren. Vi kunne også have knaldet i badet, men så skulle hun hente kondom, og det gad jeg ikke.

 

Herefter en stor halv time på sengen, som var fint ude at være ding-dong-dynamolygte god. Vi var en tur i Sverige og havde et kort ophold på den franske ambassade. Så kørte vi lidt rundt forskellige steder i Danmark for til sidst at flyve ned til den franske reviera, hvor det er varmt og fugtigt, og man ikke går med overfrakke.

 

Alt i alt en sød, frisk pige, der giver god service og ser ganske godt ud, uden at være supermodel.

Redigeret af Liderbukken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg trækker flux min bemærkning tilbage. Liderbukken skriver, at hun er lidt fyldig bagtil, men sådan ser det da ikke ud på billede 9.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kun veninden meget kort og lyset var lidt dæmpet, som det jo ofte er sådanne steder. Så vil ikke kunne sige om hun så godt ud eller ej. Det må I selv finde ud af. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...