Hop til indhold

Denisa på Østerbro blandet oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Efter at have læst så meget om Denisa, var det blevet min tur til at se de store sjaskepatter, som sagt så gjort :D

Ved ankomst kommer der en meget skummel type ud fra kælderen, så de modtager alle typer.. Kommer ned og møder Denisa i afslappet tøj, og hun virker sød. Hun får aftalte penge for 1 time, og hun smutter i bad. Der nåede fra min ankomst at gå et kvarter inden hun var klar, lidt lang ventetid.

Kommunikationen går okay, hun giver et okay blow, langsomt men det var dejligt. Jeg spørger om hun vil slikkes, og det vil hun gerne. Får slikket hende godt og grundigt, både fisse og røvhul, og finger i fissen, hun er med på det hele og der bliver dejlig vådt. Og det virkede til hun nød det...Frækt! :wub:

Vi kommer igang, først i missionær, hun var godt våd, men jeg tog det stille og roligt, for hun er stram. Det kører godt, og hun vil have, at jeg holder hende tæt, skønt! Videre i doggy, og hun samler benene så hendes er inderst, frækt! Hun vil gerne have kærlige klask i numsen, og hun får mig til at tage fat i hendes hår, frækt nok. Så kom hun op på mig, og igen lægger hun sig helt ned til mig, og hun søger kropskontakt. Det føles godt, jeg holder hende tæt og knepper hende i forskellige tempi. Vi kysser en del under hele seancen, dog ikke med tungen.

Vi tager en pause, da der er virkelig varmt i rummet nu! Hun vil ligge i ske og holdes om, og det var hyggeligt. Hun fortalte at hun er fra Rumænien, men ellers ikke den store dybe samtale..

Slikker hende igen, men det er som om, at hendes tålmodighed er sluttet nu. Opdager når jeg kigger op, at hun bare ligger og kigger ud i luften, men når hun ser jeg kigger, lukker hun øjnene. Det gentager sig et par gange, og jeg spørger om hun er okay. Spurgte endda flere gange undervejs, og hver gang er svaret bare "yes", men det er ikke det hun viser mig. Det fik mig til at stoppe, og der faldt lillemanden noget. Hun slår over i et mode, hvor hun virker træt, og uden indlevelse siger "tell me what you want" og det bliver noget ugideligt fra hendes side nu.. :(

Jeg får en håndtrold til sidst, da jeg virkelig har svært ved at holde den stiv nu. Det er den mest slatne hånd jeg har fået.. Måtte hjælpe til for at få afsluttet. Der var ingen aftørring, det kunne jeg selv klare, nu havde hun nemlig travlt med telefonen...

Forsøger høfligt at få en samtale i gang, mens jeg tager tøj på, men hun siger, at der er for meget "bla bla". Ville have givet hende et kram og sagt tak for hendes tid, men det endte med, at jeg blev lukket ud i en fart. Ingen øjenkontakt, ingen krammer, kun et anstrengt "bye" og hun smækkede sgu med døren! WTF ?? :shock:

Det som ellers startede godt, endte underligt. Tydeligt hun var træt. Lille fin og fræk krop, perfekt stram og våd fisse, petit røv. Men hold kæft hvor de der store bløde hængepatter ikke passer til hende!

Inden akten startede helt, kom der en anden pige ind i rummet, og hentede  noget i en skuffe. Det skete endda 2 gange, meget akavet. Stedet er meget lydt og der var ekstrem varmt, og de kunne godt have valgt skraldespande med låg... Lagenet blev bare rettet da jeg gik, så gad vide hvor mange der har ligget der og svedt ?? :wacko:

Kan Denisa anbefales? NEJ!! Der var mange gode ting, men selve oplevelsen som helhed var rigtig dårlig.

Hvis man bare skal hugge i et hul og afslutte på få min, og er ligeglad med pigen, oplevelsen og alt andet omkring, er det muligvis godt nok her..

PS: Annoncen lægger også op til 15 min, så det var egenlig nok mig der var gået forkert, skulle have valgt en helt anden gp i den anden ende af skalaen ;)

Skrevet

Det lyder da som om at du får en god første runde, med "det hele", der måske nok er 1000,- værd.

Muligvis har hun her gået efter at leverer kvalitet frem for kvantitet (første runde). Det ser lidt sådan ud, synes jeg.

Hvis der så alligevel skulle være en anden runde ville det nok være med henblik på at afslutte, men du starter med at slikke hende IGEN. -Og tilsyneladende meget lang tid? Så forsøger hun sig her i stedet med en "håndtrold" til dig, wtf skulle det være nødvendigt? Du har lige bollet hende i første runde, som var god kvalitet, efter hvad jeg kan læse. Det virker til at du har læst hende virkeligt dårligt.

Så er det nok heller ikke nogen god idé, at sige hun har sjaskepatter på vej ud af døren, så kan døren måske godt blive smækket lidt hårdt i, efter dig :D 

Har dog ikke været hos hende og kender hende ikke.

Skrevet
  • Author
StåDrengen skrev, for 2 timer siden:

Det lyder da som om at du får en god første runde, med "det hele", der måske nok er 1000,- værd.

Muligvis har hun her gået efter at leverer kvalitet frem for kvantitet (første runde). Det ser lidt sådan ud, synes jeg.

Hvis der så alligevel skulle være en anden runde ville det nok være med henblik på at afslutte, men du starter med at slikke hende IGEN. -Og tilsyneladende meget lang tid? Så forsøger hun sig her i stedet med en "håndtrold" til dig, wtf skulle det være nødvendigt? Du har lige bollet hende i første runde, som var god kvalitet, efter hvad jeg kan læse. Det virker til at du har læst hende virkeligt dårligt.

Så er det nok heller ikke nogen god idé, at sige hun har sjaskepatter på vej ud af døren, så kan døren måske godt blive smækket lidt hårdt i, efter dig :D 

Har dog ikke været hos hende og kender hende ikke.

Se nu jeg går ikke så meget op i, om det er 1000 kr værd, jeg ville hellere have givet 2000 hvis hele oplevelsen fra start til slut havde været i orden. Man kan ikke gøre oplevelser op i penge. Denne oplevelse var næppe tiden værd.

Jeg kunne ALDRIG drømme om at sige til en pige, at hun har sjaskepatter eller lignende på vej ud ad døren, wtf?

Det ser ud til du ikke har læst mit indlæg ordentligt ven :P 

Skrevet
Mr. Nobody skrev, for 1 time siden:

Se nu jeg går ikke så meget op i, om det er 1000 kr værd, jeg ville hellere have givet 2000 hvis hele oplevelsen fra start til slut havde været i orden. Man kan ikke gøre oplevelser op i penge. Denne oplevelse var næppe tiden værd.

Jeg kunne ALDRIG drømme om at sige til en pige, at hun har sjaskepatter eller lignende på vej ud ad døren, wtf?

Det ser ud til du ikke har læst mit indlæg ordentligt ven :P 

Hos Denisa har du vel givet 1000,- og det er det du skal forholde dig til, ikke hvordan det ville have været hvis du havde givet 2000,-. hos hende eller andre steder. Jeg synes blot at læse at hun præsterer og indlever sig flot i første runde, ret tæt på GFE næsten. Det kunne have endt fantastisk, med lidt snilde og pli. Hun skal så trækkes ud i en anden runde, forfra igen med oral til hende, der irriterer hende og hun fryser til is. --Og ja hun vil tilsyneladende ikke her give dig en 2000,- oplevelse og smækker døren i hoved på dig på vej ud. Farvel!

Ja vil gerne indrømme, at du sagde slaskepatter til hende på vej ud af døren, var en joke.

Redigeret af StåDrengen

Skrevet
StåDrengen skrev, for 3 minutter siden:

Hun skal så trækkes ud i en anden runde, forfra igen med oral til hende, der irriterer hende

Sgu noget jeg må have misforstået. 
jeg var klart af den overbevisning at pigerne var total liderlige,  og ikke blev trætte af af kunder ville slikke dem.  Og de kommer i stride strømme for hver mand de har besøg af, om det var den første kunde eller den 7 den dag. 

Skrevet

@Mr.NobodyTræls du fik en dårlig oplevelse, men det er da altid noget at jeg ikke er den eneste der har haft det. Det med lagnet glemte jeg selv at nævne i min anmeldelse, det er virkelig ulækkert. Fik samme tur da jeg skulle ud af døren, kold attitude og smæk med døren også. :D Vil også hel klart anbefale man smider sine penge et andet sted.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Og hvad hvis man bare søger 15 min med en ung stram pige?

Skrevet
  • Author
StåDrengen skrev, for 1 time siden:

Der er lidt flere beskrivelser fra andre i en tråd her, både med gode, mindre gode:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/168768-denisa-på-østerbro/page/2/#comments

Jamen så prøv hende Stådrengen, hun tager hjem i næste uge, sagde hun. Og giv en tilbagemelding, måske du kan noget jeg ikke kan, til trods for jeg gjorde mig umage, var sød, kærlig og omsorgsfuld. Tror bare ikke hun kan li det.. Måske får du "kiss and godbye" go for it bro, og lad os høre om din oplevelse :D

Skrevet
  • Author
StåDrengen skrev, for 4 timer siden:

Hos Denisa har du vel givet 1000,- og det er det du skal forholde dig til, ikke hvordan det ville have været hvis du havde givet 2000,-. hos hende eller andre steder. Jeg synes blot at læse at hun præsterer og indlever sig flot i første runde, ret tæt på GFE næsten. Det kunne have endt fantastisk, med lidt snilde og pli. Hun skal så trækkes ud i en anden runde, forfra igen med oral til hende, der irriterer hende og hun fryser til is. --Og ja hun vil tilsyneladende ikke her give dig en 2000,- oplevelse og smækker døren i hoved på dig på vej ud. Farvel!

Ja vil gerne indrømme, at du sagde slaskepatter til hende på vej ud af døren, var en joke.

Du har et helt andet verdensbillede end mig, og fair nok, respekt for det. Jeg tænker ikke på penge, at all! Prøv med snilde og pli, og lad os høre om din oplevelse, vi glæder os. Har aldrig mødt en kvinde der ikke ønsker oral ad libitum, er aldrig blevet smækket med døren pga jeg vil slikke meget fisse, men der er jo en første gang for alt. PS dårlig joke der forvrænger "pointen af jointen" ;)

Skrevet
  • Author
Crabman skrev, for 4 timer siden:

@Mr.NobodyTræls du fik en dårlig oplevelse, men det er da altid noget at jeg ikke er den eneste der har haft det. Det med lagnet glemte jeg selv at nævne i min anmeldelse, det er virkelig ulækkert. Fik samme tur da jeg skulle ud af døren, kold attitude og smæk med døren også. :D Vil også hel klart anbefale man smider sine penge et andet sted.

Så er det nok ikke mig der er heeelt forkert på den...

Skrevet
Mr. Nobody skrev, for 20 minutter siden:

Redigeret af Crabman

Skrevet
Mr. Nobody skrev, for 21 minutter siden:

Så er det nok ikke mig der er heeelt forkert på den...

På ingen måde :) I det mindste skulle hun ikke ud hente take away ved døren, som hun gjorde under mit besøg, imens hun var i gang med at give mig blowjob...haha

Skrevet
Mr. Nobody skrev, for 46 minutter siden:

Jamen så prøv hende Stådrengen, hun tager hjem i næste uge, sagde hun. Og giv en tilbagemelding, måske du kan noget jeg ikke kan, til trods for jeg gjorde mig umage, var sød, kærlig og omsorgsfuld. Tror bare ikke hun kan li det.. Måske får du "kiss and godbye" go for it bro, og lad os høre om din oplevelse :D

Det lyder sørme som om du bliver fornærmet over at jeg svarer FTotti, der efterspørger andre oplevelser.

Vel ingen grund til at jeg skal igang med Denisa, fordi du har en dårlig oplevelse med "anden runde" som jeg måske godt lidt kan se grunden til. Ja vi ser meget forskelligt på det kan jeg se og fred være med det, og god vind derude med at slikke dem ad libitum.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.