Hop til indhold
Guest Funktionæren

Nørrebrogade 5, Randers

Recommended Posts

Guest Funktionæren

Hej 
Er der nogle der ved om Nina stadig er aktiv, der ser tomt ud i butikken 

Jeg har ikke besøgt hende nogle år efterhånden. men savner hendes gode massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 8 timer siden:

Hej 
Er der nogle der ved om Nina stadig er aktiv, der ser tomt ud i butikken 

Jeg har ikke besøgt hende nogle år efterhånden. men savner hendes gode massage

Jeg kan heller ikke finde hende. Hun fik jo hele lejligheden renoveret - det tog vældig lang tid. Og da hun så endelig var færdig, så var hun pludselig væk som dug for solen. Intet svar på hverken opkald, sms eller dørklokken. Efterfølgende kom stedet til at se noget hærget ud med en smadret rude og flænsede persienner. Jeg savner også hendes skønne massage og efterfølgende hygge på briksen. Det var altid dejligt at komme ind i mørket til hyggetanten med det altid smittende gode humør. 

Der gik nogle rygter om at hun kunne findes et andet sted i Randers, men jeg har aldrig hørt om der skulle være hold i dem. https://www.eroguide.dk/forum/topic/166018-nana-randers/?tab=comments#comment-1486282&ct=1708283028 Jeg tror vi ville have hørt om det, hvis det var rigtigt - og jeg tror måske heller ikke, at hun ville passe ind på en klink.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...