Hop til indhold
Guapon

Farvel til ufattelig dejlige og smukke Cassandra

Recommended Posts

Så ringede jeg og fik det bekræftet. Mine værste anelser var desværre rigtige. Telefondamen hos Romantica oplyser at Cassandra har valgt at "satste på privatlivet". Og så nævnte hun ingenting selv, selv om det kun er et par uger siden jeg så hende sidst...

Jeg ved at der gennem tiderne har været blandede opfattelser af hendes indsats. Dog aldrig herfra! Cassandra var efter min opfattelse den dejligste, smukkeste glædespige jeg nogensinde har mødt. En solstråle historie der fik sommerfuglene til at flavre med vingerne og som fik mig til at føle mig som et lille barn på juleaften, hver gang jeg besøgte hende. Hun har hele pakken. Ganske enkelt et dejligt omgængeligt, humoristisk, smukt og positivt menneske, når man gav sig tid til at lære hende at kende.

Ærgeligt for mig, dog absolut forståeligt at hun har valgt at dedikere sit liv til noget andet. Håber hun passer godt på sig selv og finder den lykke vi alle søger efter. Stor respekt og hengivelse herfra til en kvinde i absolut særklasse!!!

Tak for en dejlig tid. Hvem ved, måske mødes vi igen i et andet liv.

Guapon

Redigeret af Guapon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for opmuntringen Jensen :-)

På en eller anden måde er det dog vigtigere for mig at hun finder den vej der er rigtig for hende og gør hende lykkelig, end om hun kommer tilbage eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så ringede jeg og fik det bekræftet. Mine værste anelser var desværre rigtige. Telefondamen hos Romantica oplyser at Cassandra har valgt at "satste på privatlivet". Og så nævnte hun ingenting selv, selv om det kun er et par uger siden jeg så hende sidst...

Jeg ved at der gennem tiderne har været blandede opfattelser af hendes indsats. Dog aldrig herfra! Cassandra var efter min opfattelse den dejligste, smukkeste glædespige jeg nogensinde har mødt. En solstråle historie der fik sommerfuglene til at flavre med vingerne og som fik mig til at føle mig som et lille barn på juleaften, hver gang jeg besøgte hende. Hun har hele pakken. Ganske enkelt et dejligt omgængeligt, humoristisk, smukt og positivt menneske, når man gav sig tid til at lære hende at kende.

Ærgeligt for mig, dog absolut forståeligt at hun har valgt at dedikere sit liv til noget andet. Håber hun passer godt på sig selv og finder den lykke vi alle søger efter. Stor respekt og hengivelse herfra til en kvinde i absolut særklasse!!!

Tak for en dejlig tid. Hvem ved, måske mødes vi igen i et andet liv.

Guapon

Det, du har været ude for, er "tilværelsens" hårde realiteter.

Glædespigerne har vi jo kun til låns, og derfor skal vi også passe godt på dem og skatte dem, mens vi endnu kan nyde dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Guapon

Jeg kender det godt selv! Valery er også stoppet og det er en ærgelse for mig...

På den anden side synes jeg det er det bedste for både kunder, branchen og ikke mindst pigen selv at de stopper mens legen er god :)

Jeg har været en enkelt gang forbi Cassandra og jeg synes ikke hun duer til den branche, man kunne tydeligt se på hende at hun havde meget svært ved det (og jeg tror ikke det var personligt) derfor vil jeg blot ønske hende tillykke for at hun fik nok indsigt og anderkendte at det ikke var noget for hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det, du har været ude for, er "tilværelsens" hårde realiteter.

Glædespigerne har vi jo kun til låns, og derfor skal vi også passe godt på dem og skatte dem, mens vi endnu kan nyde dem.

Godt sagt min god ven MR x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Forte

Jeg er til dels enig i hvad du skriver. Fokus fra min side har dog været på nogle af de fantastiske kvaliteter hos mennesket bag den meget velbevarede Cassandra facade, som jeg på et relativt tidligt tidspunkt fik øje på og som for mit vedkommende overskyggede det du taler om hos hende. Men ja vi er alle menesker og om vi vil det eller ej, kan der nogle gange opstå en slags magi, som mentalt kan være vanskelig at give slip på igen. Noget af det der gør vores liv værd at leve. Derfor er jeg taknemlig for denne oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var ju kul att man kunde glädja några iallafall.  :-P

Fafnersbane.....skaffa dig ett liv istället för att sitta och anmärka på min engelska

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...