Hop til indhold

Nina stor skuffelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Nina første gang ved Øresundsvej for over 4-5 år siden da hun lige var kommet til Danmark og har besøgt hende lejlighedsvis siden når hun har været i kbh, og altid nydt hendes slowblow med stor fornøjelse .

Jeg har besøgt hende igen tæt på kløvermarken på Amager til stor skuffelse. Nina er ikke den samme mere, ligesom det har steget hende lidt til hovedet, med det mener jeg at hun tar for mange kunder ind og virker for uoplagt og ligegyldig, som en pengemaskine, så det var jeg lidt trist over, da jeg altid har syntes om hende .

Jeg kommer ikke til at besøge Nina mere desværre .

Skrevet

Der er godt nok mange , der kalder sig Nina i denne branche - hvem af dem hentyder du til ?

Skrevet
Vendelboen skrev, for 33 minutter siden:

Der er godt nok mange , der kalder sig Nina i denne branche - hvem af dem hentyder du til ?

Når jeg nævner slowblow, er folk ikke i tvivl om hvem denne NINA er, sorry, kan ikke indsætte link ! 

Skrevet
AmagerDick skrev, for 34 minutter siden:

Når jeg nævner slowblow, er folk ikke i tvivl om hvem denne NINA er, sorry, kan ikke indsætte link ! 

Så lær at sætte link ind, det er ikke særligt svært

Skrevet

Nina tilbyder en sutter til en billig penge og det er det. Indlevelse eller en GFE har aldrig nogensinde været på hendes menu. 

Jeg synes ikke personligt  at hendes slow blow har ændret sig meget gennem tiden og jeg har også besøgt hende ind imellem hvis jeg "kun" skal have en sutter. 

Hun må i øvrigt snart komme i Guinness rekord bog for at have taget flest ladninger i munden ;-)

/B

Skrevet

Synes efter gentagne besøg hos Nina, at oplevelsen bliver bedre og bedre. Ninas blow er super, og sex med hende (ikke vild, men nænsom og liiiidt forsigtig, hun er jo en lille pige) er også fin, en super afbræk imellem indledende owo og afsluttende mega. At hun altid er sød (og lidt forsigtig og en smule reserveret, det må man respektere) er min gennemgående oplevelse.

Sidst jeg besøgte Nina var i november 2023 da hun var i Sydhavn. Her var jeg hos hende i aftalt 90 minutter til sædvanlig menu (owo, sex i et par stilling, masser af kropslige kontakt, kys på body til hende, afsluttende slowblow med cim). På et tidspunkt var vi nået gennem programmet med lidt tid tilbage, hvor Nina selv forslog lidt massage til mig for at fylde tiden ud - når hun var færdig, så jeg på uret at der var gået 15 minutter i overtid. Jeg stod på gaden 2 timer efter at have banket på, ingen hast, ingen jagt, igen en god minde hos en sød pige.

God karakter altid til hende, skal bestemt på besøg igen.

Skrevet

Rigtig sød pige, ja. Jeg besøgte hende for et halvt år siden i Sydhavnen, så kan selvfølgelig ikke tale med om den nuværende situation. Eneste ærgerlige er den manglende mulighed for at slikke hende. Men smadder sød pige, var min oplevelse!!

Skrevet

Jeg har besøgt hende én gang, blot for at prøve, hvordan 30 minutters blowjob føles. Det var ekstremt skuffende, særligt efter de mange rosende anmeldelser. Mekanisk og absolut uden gensidig interaktion

Skrevet

Jeg melder mig også til koret af dem som synes hun er stærkt overvurderet her på eroguide. 
man komme langt med en sød attitude, venlighed. Her mangler hun klasse. 
hendes blow fåes også langt bedre rundt omkring. Hun holder sin business kørende på lave priser. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.