Hop til indhold

Valeria i Viby

Featured Replies

Skrevet

Sådan! Jeg var selv inde og besøge hendes veninde Eva. Fik selv en fantastisk tur der som jeg har skrevet en anmeldelse om.

Sophia? Er det hende Sophia Braz som var her for nogle måneder siden?? Hun var i en klasse for sig selv hvis det er hende! 

• 2 weeks later...
Skrevet
FugtIFugen skrev, den 18.2.2024 at 13:59:

Sophia? Er det hende Sophia Braz som var her for nogle måneder siden?? Hun var i en klasse for sig selv hvis det er hende! 

Nej, hende ser i nok ikke igen.

Skrevet
Chefkokken skrev, den 27.2.2024 at 17:54:

Nej, hende ser i nok ikke igen.

Kunne også forstå på hende hun ikke kom igen - snakkede om at studere i USA, og det ene og det andet .. En skam, men alt held og lykke til hende. 

Skrevet
FugtIFugen skrev, for 3 timer siden:

men alt held og lykke til hende. 

Det samme har jeg lige sagt til hende, for hun er på vej hjem til Brasilien nu, efter nogle fantastiske måneder sammen.

Skrevet
Chefkokken skrev, for 3 timer siden:

Det samme har jeg lige sagt til hende, for hun er på vej hjem til Brasilien nu, efter nogle fantastiske måneder sammen.

Lyder spændende, du har simpelthen været sammen med hende de sidste par måneder? Af nysgerrighed må jeg så spørge om du kan forklare mere om det, har i været ude og rejse sammen ? :D

Er da lidt små jaloux må jeg sige, men også godt gået champ! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.