Hop til indhold
YoungRedhead

Smukke Kiffy - ikke så ung, som hun udgiver sig for at være

Recommended Posts

Jeg har dags dato været på besøg hos hende her: https://annoncelight.dk/showad/387232

 

De tidligere anmeldelser af hende virker lidt forældede, og generelt tror jeg, at de er af en helt anden glædespige. Hun er superflink og serviceorienteret, men aldersmæssigt er hun nok nærmere 30-40 år, og ikke de 29 hun påstår i annoncen. 

 

Jeg fik en massage og en sutter uden kondom til 1.000 kr. Massagen var lidt tam - til hendes forsvar foregår den på en madras, og ikke en briks - men blowjobbet var nu fint. Under massagen måtte jeg gramse, men ikke pille (hvis I forstår, hvad jeg mener;). Stedet er en privat lejlighed, hvor der virker til at være andre GP’er, der også holder til. Det ligger i et centralt, men dog diskret område i byen, hvilket også er et plus for mig. Hun sluprede af en bajer mens jeg var der, og tilbød også mig en til sidst. Jeg ved ikke om det er typisk eller ej, men lidt spøjst. For mig betød det ikke det store, men for andre kan det sikkert enten være frastødende eller tiltalende.

 

Jeg fik hvad jeg kom efter og forlod stedet tilfreds. Det skyldes mest af alt, at hun bare er noget så simpelt som flink.

Redigeret af YoungRedhead

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må det ikke være det ulækre sted på Østerbro mere.

29 år er meget brugt blandt thaipiger, syntes jeg hver dag ser tonsvis af annoncer hvor de er 29 år, også dem som ligner nogen på 40-45 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"til hendes forsvar foregår den på en madras, og ikke en briks" -det retfærdiggøre da ikke en "tam massage"  -tænker bare hendes fokusområde er noget helt andet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er Kiffy et besøg værd?

Når jeg læser Mr1time kommentar, lyder det som om hun ikke er et besøg værd.

Tråd starter, skriver at hun er ældre end de 29 år.

Jeg er lidt usikker på, om jeg vil besøg hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Habbo skrev, for 22 timer siden:

Er Kiffy et besøg værd?

Når jeg læser Mr1time kommentar, lyder det som om hun ikke er et besøg værd.

Tråd starter, skriver at hun er ældre end de 29 år.

Jeg er lidt usikker på, om jeg vil besøg hende.

Jeg har da haft et par ok besøg hos hende, og hvis hun er flyttet i nye lokaler, så kan du roligt besøge hende. Og hvor tit oplever du at pigerne opgiver helt ærlig alder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 19.2.2024 at 14:49:

hvor tit oplever du at pigerne opgiver helt ærlig alder

Hm ikke så tit, besøger kunne dem, som jeg tit besøger. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde forud bestilt tid i lørdags, om jeg kunne book om onsdag 14.00 hos Kitty med FP. Det kunne godt lad sig gøre.

Jeg spurgt om adressen i mandags men ikke nogen svar (2x).  (Nu bor jeg ikke i Odense, så jeg kender ikke alle parkeringspladser, som er gratis eller koster penge).

Så i dag tænkt jeg, hvad nu hvis hun gerne vil at jeg bekræfte vores aftale. Jeg spurgt hende om det, jeg fik en sms med en adressen (ikke den fulde adressen) tæt på pure gym og at hun først er klar ved 16 tiden. Vi havde jo aftale klokken 14.00 skrev jeg. fint nok klokken 16.00. Jeg holder ved pure gym parkeringsplads, 15:20 jeg ringer til hende ved en fejl. Jeg går til den adressen som hun givet mig, 15:50 spørger jeg hende om hvornår jeg får den rigtige adressen. 15:58 (fuck it) sagde jeg til mig, gik ned til min bil og kørte igen. fik aldrig nogle beskeder

The best part, jeg havde spurgt hende om at det fint om jeg måtte besøg hende begrund af: Jeg er født i et andet land, jeg har boet i Danmark mest af mit liv. hun skriver 'yes sir'

Synes jeg hun er besøg værd. Nej, og sikkert ikke for de nye kunder som ville besøg hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Habbo skrev, for 51 minutter siden:

Jeg havde forud bestilt tid i lørdags, om jeg kunne book om onsdag 14.00 hos Kitty med FP. Det kunne godt lad sig gøre.

Jeg spurgt om adressen i mandags men ikke nogen svar (2x).  (Nu bor jeg ikke i Odense, så jeg kender ikke alle parkeringspladser, som er gratis eller koster penge).

Så i dag tænkt jeg, hvad nu hvis hun gerne vil at jeg bekræfte vores aftale. Jeg spurgt hende om det, jeg fik en sms med en adressen (ikke den fulde adressen) tæt på pure gym og at hun først er klar ved 16 tiden. Vi havde jo aftale klokken 14.00 skrev jeg. fint nok klokken 16.00. Jeg holder ved pure gym parkeringsplads, 15:20 jeg ringer til hende ved en fejl. Jeg går til den adressen som hun givet mig, 15:50 spørger jeg hende om hvornår jeg får den rigtige adressen. 15:58 (fuck it) sagde jeg til mig, gik ned til min bil og kørte igen. fik aldrig nogle beskeder

The best part, jeg havde spurgt hende om at det fint om jeg måtte besøg hende begrund af: Jeg er født i et andet land, jeg har boet i Danmark mest af mit liv. hun skriver 'yes sir'

Synes jeg hun er besøg værd. Nej, og sikkert ikke for de nye kunder som ville besøg hende

Trist og spild af din tid. Så kunne hun have sagt nej til at starte med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg må desværre trække mig vingeskudt tilbage.

Hun læser virkelig dårlig engelsk eller kun det som hun selv vil forstå. Alternativet er at hun ser for  dybt i flasken.

Efter at hun havde flyttet aftalen 3 (tre!) gange, havde misforstået indholdet af vores aftale og forsøgt at kompensere mig med en gang rygmassage (som dog adspurgt ville blive for egen regning!) og den førnævnte ukomplette adresse gav jeg simpelthen op. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...