Chef76 1 Skrevet 17. Februar, 2024 (edited) Hei Alle HOLD JER VÆK FRA SOFIEM22 HUN ER TYV Mail [email protected] Lige stukket af fra min bil med 1500. Fra Odder Redigeret 17. Februar, 2024 af Chef76 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Renenord 9 Skrevet 17. Februar, 2024 Hende her kontakt via mailen et par gange først på aftenen Men vi skulle mødes på en tankstation der ringet alarm klokken og så jeg bad hende om at sende mig et selfie Det vil hun ikke. Fik skrevet til at jeg ikke kommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterbrusebad 380 Skrevet 17. Februar, 2024 Chef76 skrev, for 34 minutter siden: Hei Alle HOLD JER VÆK FRA SOFIEM22 HUN ER TYV Mail [email protected] Lige stukket af fra min bil med 1500. Fra Odder hvordan kan det lade sig gøre ? du gav hende 1500 mens hun sad i bilen og så kørte hun ? Eller var hun i din bil og truede dig med noget eller lign. Du burde kontakte politiet hvis det var røveri og ikke et scam nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 72 Skrevet 17. Februar, 2024 Igår var alle hendes billeder falske og tidligere idag kom der nye. Og jeg anmeldte den ene som falsk. Men annoncelight har intet gjort ved det. https://annoncelight.dk/showad/396341 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedfiat 38 Skrevet 17. Februar, 2024 hvor i odder skete det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg