Hop til indhold

Babydoll anastasia - Dansk Pige

Featured Replies

Skrevet
  1. Jeg har ikke besøgt hende, men ville nok være forsigtig, eftersom hun skriver "Du vil falde helt til jorden hos mig". :shock:
Skrevet

Jeg tro ikke du skal forvente at møde en dansk pige, annoncen bære præ af Google Translate.....

Skrevet
lille_peter skrev, for 6 timer siden:

bære præ af Google Translate

ikke rigtig, men af en der ikke er god til skriftlig dansk. "Er liderlige og legesyg" - blander ental og flertal - det gør en maskinoversætter ikke."Jeg tilbyder: sex hos mig i en privat diskret lej" En maskinoversætter forkorter ikke "lejlighed" som "lej". Der er mange flere tegn på, at det er en person, der bare er dårlig til skrift - og dårlig til talemåder.

På det ene billede kan man lige ane et "dansk" el-stik på en ledning. image.png.4c7c2b45926ea332cfb0c8466acfabfa.png

Redigeret af Bebop

Skrevet

Hun har været på sammen med en veninde, der dog ikke har de bedste anmeldelser, men hun er dansk, så det tror jeg også hende her er .. 

Veninden har jeg selv besøgt til blow i min bil

Redigeret af PoulPik

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.