Hop til indhold

Recommended Posts

Tog kontakt til Sanne:

https://annoncelight.dk/showad/376461

Jeg skrev på dansk til hende i den tro, at hun var af dansk oprindelse. Svar kom også retur på dansk. 

Stor var dog min forbavselse, da det var et lille nips af (formentlig) rumænsk afstamning. Vi talte kort sammen, men hendes engelskkundskaber var meget ringe. 

Hun så egentligt ganske sød ud. Kroppen kunne jeg dog ikke se, da hun havde en stor frakke på  

Jeg følte mig i den grad snydt og mistede helt lysten. Derfor forlod jeg stedet igen, uden at gennemføre en aftale. 

Stedet var i et øvrigt et gammelt, nedslidt hus og der lugtede ikke specielt godt. Det medvirkede også til min manglende lyst. 

Området var i Aaløkkekvarteret (håber det overholder reglen om ikke at nævne specifik adresse?).

Så hvis du gerne vil udsætte dig selv for falsk markedsføring, så er det bare at komme afsted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montesquieu skrev, for 9 timer siden:

Tog kontakt til Sanne:

https://annoncelight.dk/showad/376461

Jeg skrev på dansk til hende i den tro, at hun var af dansk oprindelse. Svar kom også retur på dansk. 

Stor var dog min forbavselse, da det var et lille nips af (formentlig) rumænsk afstamning. Vi talte kort sammen, men hendes engelskkundskaber var meget ringe. 

Hun så egentligt ganske sød ud. Kroppen kunne jeg dog ikke se, da hun havde en stor frakke på  

Jeg følte mig i den grad snydt og mistede helt lysten. Derfor forlod jeg stedet igen, uden at gennemføre en aftale. 

Stedet var i et øvrigt et gammelt, nedslidt hus og der lugtede ikke specielt godt. Det medvirkede også til min manglende lyst. 

Området var i Aaløkkekvarteret (håber det overholder reglen om ikke at nævne specifik adresse?).

Så hvis du gerne vil udsætte dig selv for falsk markedsføring, så er det bare at komme afsted. 

Udefra videoen ser hun køn ud 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...