Hop til indhold

Recommended Posts

Lokkede pengene ud af mig og leverede ikke varen. Betalte upfront 1000 og alt ekstra kostede kr. 200. Og ingen service. Kommer ikke igen. Var bare så ringe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver ellers . Jeg er sikker på du vil komme igen. 

Jeg finder selv ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
randers skrev, for 2 timer siden:

Lokkede pengene ud af mig og leverede ikke varen. Betalte upfront 1000 og alt ekstra kostede kr. 200. Og ingen service. Kommer ikke igen. Var bare så ringe

Først tak for at du deler din oplevelse, det er altid godt at høre om positive eller negative besøg. Vi får selvfølgelig alle forskellige oplevelser, og kommer jo med forskellige forventninger. Jeg ved ikke, om der måske har været en afløser i biksen, for min oplevelse med Joy var bare fuldstændig modsat din.

Jeg fik en helt normal pris for en time, og der var ikke noget der kostede ekstra. Dejlig og opmærksom pige, som ikke missede en eneste mulighed for en kærlig berøring eller et knus. Der måtte pilles, rodes, slikkes og nusses uden begrænsninger. Dejlig indlevende pige, fornemmede egentlig at hun var glad for sit job. Hun kysser ikke, og sex er med kondom, men det har jeg nu så tit stødt på hos en thaipige. Da vi brugte lang tid på at hygge om hende, og jeg var virkelig lang tid om at få afsluttet, så løb tiden fra os. Så jeg fik langt ud over den time jeg betalte for, ingen stress og der var tid til at få skyllet halsen efterfølgende. Jeg gik derfra med en følelse af at have fået service langt ud over det sædvanlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren
randers skrev, for 12 timer siden:

Lokkede pengene ud af mig og leverede ikke varen. Betalte upfront 1000 og alt ekstra kostede kr. 200. Og ingen service. Kommer ikke igen. Var bare så ringe

Jeg kan godt genkende det du skriver, så vi må jo have ramt dårlige dage, jeg kommer heller ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...