Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. 

Jeg laver lige et indlæg, for at advare om "Ulla" i Nordjylland. Ingen link til annonce haves længere. Der bliver forsøgt afpresning! 

Jeg får sat en aftale op og ankommer til stedet. Stedet er et kompleks med hotel lejligheder, og jeg spørger efter instruktion til at finde hende. Jeg hører intet fra hende, og efter 15 minutter skrider jeg igen. 

Det resultere så i at nummeret 52 61 81 70 skriver i en sms at jeg skulle være mødt op og have betalt receptionisten som anvist. Hvilket jeg ikke blev anvist, og generelt ville være ret mærkeligt. Så nu skal jeg ringe til dem inden kl. 21 for at reducere bøden på 5200 kr, ellers ryger den til Inkasso. - Ja goddaw do'!

Så vær opmærksom derude!

Del dette indlæg


Link til indlæg

:lol: Hvilken bøde?? Det gir ikke så meget mening den sidste halvdel du skriver der... Jeg gad godt modtage det inkasso brev :lol::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej vel? Det giver ingen mening!? Men bøden består i spildt arbejde. Ifølge SMS'en står der: "Dette inkluderer ydelsen, kundespild, tidsspild, arbejdstid i forhold til korrespondancen, og andre udgifter og omkostninger.". Slet ikke suspekt...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamivednok skrev, for 17 minutter siden:

Nej vel? Det giver ingen mening!? Men bøden består i spildt arbejde. Ifølge SMS'en står der: "Dette inkluderer ydelsen, kundespild, tidsspild, arbejdstid i forhold til korrespondancen, og andre udgifter og omkostninger.". Slet ikke suspekt...

 

Genialt at få en bøde på 5200 til en pige der måske har en timepris på 2000 :D :D :D Kan du ikke spørger om konto nr til det “firma” pengene skal betales til ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamivednok skrev, 1 time siden:

Hej. 

Jeg laver lige et indlæg, for at advare om "Ulla" i Nordjylland. Ingen link til annonce haves længere. Der bliver forsøgt afpresning! 

Jeg får sat en aftale op og ankommer til stedet. Stedet er et kompleks med hotel lejligheder, og jeg spørger efter instruktion til at finde hende. Jeg hører intet fra hende, og efter 15 minutter skrider jeg igen. 

Det resultere så i at nummeret 52 61 81 70 skriver i en sms at jeg skulle være mødt op og have betalt receptionisten som anvist. Hvilket jeg ikke blev anvist, og generelt ville være ret mærkeligt. Så nu skal jeg ringe til dem inden kl. 21 for at reducere bøden på 5200 kr, ellers ryger den til Inkasso. - Ja goddaw do'!

Så vær opmærksom derude!

Har de dine personlige oplysninger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det næste bliver at du bliver truet af chef lejemorderen, som vil sende 8 af de bedste mænd efter dig:blink:. Det er vist praksis i den forretnings måde.

bloker nummeret, med besked om ved yderlig kontakt vil du overgive dokumentation til nærmeste politi, og så lade dem klare inkasso og lejemorder mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamivednok skrev, for 2 timer siden:

Det resultere så i at nummeret 52 61 81 70 

Så vær opmærksom derude!

Jeg har prøvet det samme i Slagelse på hotellet ved stop 39 samme nr

jeg ringe til nr at hun bare skulle gøre det hørte aldrig noget 

Redigeret af Bgo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamivednok skrev, for 5 timer siden:

Hej. 

Jeg laver lige et indlæg, for at advare om "Ulla" i Nordjylland. Ingen link til annonce haves længere. Der bliver forsøgt afpresning! 

Jeg får sat en aftale op og ankommer til stedet. Stedet er et kompleks med hotel lejligheder, og jeg spørger efter instruktion til at finde hende. Jeg hører intet fra hende, og efter 15 minutter skrider jeg igen. 

Det resultere så i at nummeret 52 61 81 70 skriver i en sms at jeg skulle være mødt op og have betalt receptionisten som anvist. Hvilket jeg ikke blev anvist, og generelt ville være ret mærkeligt. Så nu skal jeg ringe til dem inden kl. 21 for at reducere bøden på 5200 kr, ellers ryger den til Inkasso. - Ja goddaw do'!

Så vær opmærksom derude!

Jeg forstår simpelthen ikke at du ikke kan se den annonce er fup og svindel, Sorry to say! Noget andet er så at jeg ikke fatter at AL ikke snart gør det nemmere at anmelde det hav af fupannoncer der florerer. Jeg har anmeldt dusinvis til dem og de er der stadig. Fatter ikke at de ikke er mere interesserede i at fjerne alle de latterlige fupannoncer som ofte har afpresning for øje!

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 9 timer siden:

Jeg forstår simpelthen ikke at du ikke kan se den annonce er fup og svindel, Sorry to say! Noget andet er så at jeg ikke fatter at AL ikke snart gør det nemmere at anmelde det hav af fupannoncer der florerer. Jeg har anmeldt dusinvis til dem og de er der stadig. Fatter ikke at de ikke er mere interesserede i at fjerne alle de latterlige fupannoncer som ofte har afpresning for øje!

Har ellers anmeldt en del annoncer, der har krævet forudbetaling og brugt falske billeder, de blev slettet ret hurtigt. Syntes iøvrigt at det er ret nemt at anmelde dem, dog burde de stramme lidt op på oprettelsen af annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

*UPDATE*

Jeg valgte at ignorere beskeden og lade disse svindlere sejle deres egen sø. Jeg har ikke hørt noget fra dem siden. Og for at svare et indlæg længere oppe, så har de ikke personfølsomme informationer. Men selvom jeg har valgt ikke at svare dem, har jeg stadig politianmeldt dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...