Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Freja's glory hole et par gang nu og tænkte lige at lave en anmeldelse. 

Kan kun anbefale det. Alt foregår som beskrevet i hendes annonce. Når man er ved stedet sender man et billede på snap, herefter får man den fulde adresse og bliver hurtigt lukket ind ved fordøren. Oppe ved lejligheden står døren på klem, man går ind og lige ved siden af er hullet. Man kan tydeligt se at det er en kvinde der sidder på knæ klar til at sutte og hun har ikke noget imod at sende en snap med ansigt inden aftalen laves. Pengene bliver givet gennem hullet, hvorefter man stikker pikken ind til hende. Hun sutter rigtig godt med deepthoat, savl og det hele. Til sidst tager hun ladningen i munden og man kan tydeligt høre hun er vild med det.. Hvis man vil have det filmet kan man få det og hun sender den efterfølgende på snap. Her kan man se det hele fra hendes side - super frækt og hun er seriøst en lækker blondine.

10 ud af 10 herfra. Eneste minus er prisen den er lige til den høre side men så får man også hen film.

https://annoncelight.dk/showad/396201 

Redigeret af Mnie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset hvor lækker hun er, hvor god en sutter hun giver, ville jeg aldrig betale de priser. 

Men velkommen til siden Freja. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mnie skrev, for 44 minutter siden:

sender man et billede på snap

et billede af hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velkommen til @Mnie

Konceptet er frækt og Freja er bestemt interessant. Men jeg må nok også melde pas pga. prisen. Der er ganske enkelt bedre muligheder for de penge. 

Jeg respekterer klart at udbyder selv bestemmer sin pris, men det bliver så ikke med mig som kunde. 

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listepik skrev, for 24 minutter siden:

Tjaeh, hvis man har drømt om at få et blowjob af en fyr såeeehhh

Hvis størrelsen på hullet er som på billederne, vil du nemt kunne se om det er en kvinde eller mande mund du stikker dilleren ind i. 

Jeg har ikke selv været der så det er kun ud fra billederne jeg kommer med mine tanker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med de priser må det være verdens bedste blow

Tænker lige jeg afventer og får det bekræftet ….

Af en broder herinde med troværdigt resume ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ud fra nogle af deres annoncer lyder det som om man også godt kan kneppe dem under "normale forhold", altså i seng.

Er der nogen der har prøvet det med kvinderne? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
VikingThor skrev, for 2 timer siden:

Ud fra nogle af deres annoncer

Jeg tror du blander sammen med en annonce for en hel gruppe kvinder, der intet har at gøre med den her annoncør. Tænker du ikke på dem her på Islands Brygge: https://annoncelight.dk/showad/394989

Denne tråd handler om en i Nordvest. Paula fra gruppen på Bryggen optræder dog også på Frederiksberg til almindelige møder - hende kan du finde masser af omtale af.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var faktisk forbi hende i sidste uge omkring midnat, mens det regnede som en i helvede og det var en super oplevelse, man skal selvfølgelig være til glory for at syntes det er fedt

De 1500kr er klart i den dyre ende, men du får tilbuddet om at få en video med seancen ( jeg var så dum at takke nej), hun sutter med deepthroat og det er sjældent jeg oplever det med min tykkelse, så alt i alt var jeg meget tilfreds med besøget. 

Du kan se det er hende når du kommer ind, og hun er lige så sprød som på billederne. 

Ville jeg gentage besøget? Ja, det tror jeg faktisk, og selvom hendes blow og sex er virkelig dyr ( 1500kr og 2500kr), så ville jeg sku nok prøve det bare fordi hendes krop var så sprød og jeg stadig ikke har prøvet sex i en gloryleg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, den 16.2.2024 at 18:41:

et billede af hvad?

Man sender et billede af at man er på gaden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...