Hop til indhold

Jeje hos Amata i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Jeje sidste uge. Ved ikke om det staves sådan hendes navn. Ku også være dji dji. Massagen får man bedre andre steder, men hun masserer også. Jeg kom tilfældigt forbi og gik ind. Hun startede med at skifte blusen lige foran mig før jeg havde sagt hvad jeg ønskede og så kunne jeg godt regne ud at hun tilbød mere end en omgang fader vor.  flotte bryster. Det virkede. Jeg blev en time. En rigtig god time. B2B fp. Hun er smuk, sød, og gør alt hun kan for at man bliver glad. Ikke noget pjat med at snakke i mobil, kigge på uret, sige kom nu skat kom nu skat eller alt det andet pjat, som gør man ikke gider komme igen. Hun er anbefalelsesværdig, sød, smuk, dygtig til det hun gør. 

Skrevet

Ja hun er virkelig en dejlig pige. Og giver et mega lækkert blow. Godt jeg bor langt fra Vejle :-)

Redigeret af KJ735

Skrevet
mindiskret skrev, den 16.2.2024 at 14:46:

Besøgte Jeje sidste uge. Ved ikke om det staves sådan hendes navn. Ku også være dji dji. Massagen får man bedre andre steder, men hun masserer også. Jeg kom tilfældigt forbi og gik ind. Hun startede med at skifte blusen lige foran mig før jeg havde sagt hvad jeg ønskede og så kunne jeg godt regne ud at hun tilbød mere end en omgang fader vor.  flotte bryster. Det virkede. Jeg blev en time. En rigtig god time. B2B fp. Hun er smuk, sød, og gør alt hun kan for at man bliver glad. Ikke noget pjat med at snakke i mobil, kigge på uret, sige kom nu skat kom nu skat eller alt det andet pjat, som gør man ikke gider komme igen. Hun er anbefalelsesværdig, sød, smuk, dygtig til det hun gør. 

er jeje berøringsvenlig og hvad med hendes BJ uden er det godt 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.