Hop til indhold
Trust-me

Tantra hos Iben (fræksexjylland) Aalborg

Recommended Posts

Guest Gamle hest

Trust- me - fedt alias!

Om "IBEN" er en god tantra massør eller ej ved jeg ikke, men hvis du forventer hun er dansk og bor i et dansk hjem og er nordjyde, så er der en risiko for du tager fejl. 

Er det det du søger, vil jeg foreslå du spørger meget direkte. ellers kan forventningen ødelægge en del kemi. god fornøjelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 43 minutter siden:

Trust- me - fedt alias!

Om "IBEN" er en god tantra massør eller ej ved jeg ikke, men hvis du forventer hun er dansk og bor i et dansk hjem og er nordjyde, så er der en risiko for du tager fejl. 

Er det det du søger, vil jeg foreslå du spørger meget direkte. ellers kan forventningen ødelægge en del kemi. god fornøjelse!

Ved du noget eller gætter du bare? Har du været der, er jeg lidt nysgerrig på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gamle hest
Grabbing skrev, for 23 minutter siden:

Ved du noget eller gætter du bare? Har du været der, er jeg lidt nysgerrig på?

Jeg gætter bare, men i bedste mening og blot en service meddelelse. Kan se en del her på kanalen føler sig virkelig snydt over at de tror de skal ha en oplevelse med en dansk pige og så står de over for en anden end forventet. og ikke noget ondt i det. Sagen er at en del annoncer foregiver at være danske med danske navne og danske flag og "hjemme hos mig privat" uden præcis at nævne om de er danske. Det kan skuffe nogen pludselig at stå overfor en fra Argentina, Columbia eller et andet land. Så opfordringen er blot at spørge i den venlige SMS tråd, der sandsynligvis er på fejlfrit dansk. om pigen nu er Dansk, hvis det er det er det man ønsker. 

Venligst 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har ret i at der har været en del fup med “danske” piger det sidste stykke tid.

Men du burde nok lige gøre opmærksom på at du gætter og ikke baserer din kommentar på fakta. Bare så vi ved det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gamle hest
Gamle hest skrev, for 1 time siden:

Grabbing; i bedste mening så forsøgte jeg med denne sætning at give input til en efterlysning. Jeg beklager dybt at den kan misforstås såledel at jeg har været der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 2 timer siden:

Grabbing; i bedste mening så forsøgte jeg med denne sætning at give input til en efterlysning. Jeg beklager dybt at den kan misforstås såledel at jeg har været der. 

Det er fint, jeg tror jeg vil give dig ret så langt at jeg nu har haft en sms samtale med vedkommende, og hmmm den var ikke til hendes fordel, jeg spurgte bl.a. om hvor længe hendes sessioner kunne vare og en ca pris, svaret var at alt sex var med kondom og kunne jeg ikke acceptere det skulle jeg bare lede videre LOL, jeg havde på intet tidspunkt spurgt ind til noget omhandlende kondomer, og når jeg søger Tantra så er det faktisk ikke lige pennetration  jeg tænker allermest på, så det er nok ikke den rette Tantra kvinde der lige ligger for til mig… 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, for 9 timer siden:

Du har ret i at der har været en del fup med “danske” piger det sidste stykke tid.

Men du burde nok lige gøre opmærksom på at du gætter og ikke baserer din kommentar på fakta. Bare så vi ved det.

De er stort set enslydende de annoncer med dansk flag og danske navne. Og det er så også det eneste danske der er ved det! Så JA du kan være stensikker på at det er misledning og du ALDRIG møder en dansk pige. Prøv at ring. De tager den ikke men vupti så har du en sms efter 2 sek.  Og spørg om hun er dansk. Vil vædde 500 på at svaret er “halvt dansk og halvt spansk”!! Det er alfonser der styrer det og kommunikerer!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...