Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/390326
Jeg havde set deres annonce flere gange og syntes det lød frækt. Konceptet med blindfold og i særdeleshed amatør tænder mig. Kontakten over mail gik fortrinsvis let og vi fik aftalt en tid. 
På selve dagen modtog jeg en mail om mødested, og med beskeden om at skrive når jeg var der. Som sagt så gjort - skrev jeg en mail da jeg ankom på mødestedet, og fik hurtig et svar tilbage om de sidste instrukser/kørselsvejledning til stedet hvor de holdte til. Jeg kørte derhen, parkerede ca 100m derfra og gik resten af vejen. Adrenalinen pumpede godt i kroppen (som den altid gør ved mig når jeg skal møde en pige) da jeg gik de sidste meter, og der holdte så en bil, udenfor stod en maskeret person, helt som beskrevet. Stedet er ikke langt fra motorvejen men alligevel dejlig diskret og ligeledes er bilen med tonede ruder så man kan ikke se hvad der foregår på bagsædet. Jeg overrakte manden pengene, uden vi sagde et ord til hinanden, han åbnede døren til bilen og ganske rigtig der på bagsædet sad en pige iført frækt undertøj og maskeret med blindfold. Jeg satte mig ind, knappede hurtigt mine bukser op, førte pigens hånd over til min pik og inden jeg nåede at gøre yderligere var min pik i hendes mund, dejligt vådt og dybt. Jeg vil ikke gå yderligere i dybden om selve akten, men jeg fik smagt på hendes fisse, dejlig naturlig våd, fik kneppet hende og afsluttet i hendes mund og hvor alt blev slugt - hendes eneste ord til mig var tak efter jeg kom i hendes mund. Efter jeg var færdig, var det på med bukserne, ud af bilen, en “knuckles håndtegn” til manden som “tak for lån” og så gik jeg igen. Alt i alt en fræk oplevelse, hvor tingene er som beskrevet, hverken mere eller mindre. Kommer jeg igen - det gør jeg gerne når muligheden opstår.

Redigeret af Heifa

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 22 timer siden:

Hvad gjorde manden? Var han i bilen samtidigt eller ventede udenfor?

Han var lidt begge steder, altså både inde og udenfor bilen. Men da han var i bilen, gjorde han ikke noget væsen af sig, følte mig ikke overvåget eller begloet, han sad bare på forsædet og kiggede for det meste frem (og ikke om på mig og pigen) tror bare han er der som en tryghed for pigen (nu hun er blindfolded) og så sørge for der bliver brugt kondom ved sex, han lagde i hvertfald kondom på midterkonsollen til mig. Men har kun besøgt dem én gang, så ved ikke om det er normalen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...